مرحله دوم مسابقات اتومبیلرانی سرعت

جام نام داران برگزار شد

مرحله دوم مسابقات اتومبیلرانی سرعت(ریس) جام نام داران صبح روز جمعه 24 آذرماه با حضور علاقه مندان رشته اتومبیلرانی در پیست آزادی تهران برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مرحله دوم مسابقات اتومبیلرانی سرعت(ریس) جام نام داران صبح روز جمعه 24 آذرماه با حضور علاقه مندان رشته اتومبیلرانی در پیست آزادی تهران برگزار شد.
در این مرحله که به یاد قهرمانان و پیشکسوتان اتومبیلرانی ایران برگزار شد، 70 ورزشکار از سراسر کشور در نه کلاس به رقابت پرداختند.
حضور پرشور تماشاگران هیجان و حال و هوای این رقابت ها را دو چندان کرده بود. تعداد 18 ورزشکار در کلاس TU5 206 شرکت کرده بودند و رقابت جذابی را در پیست رقم زدند، همچنین در کلاس توربو خودرو رضا محمود زاده دچار حادثه شد که با اقدام به موقع راننده و حضور کمیته ایمنی و آتش نشانی بدون هیچ آسیبی صحیح و سلامت بیرون آمد و مورد تشویق تماشاگران قرار گرفت. 

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون، فرهاد نژاد فصیحی دبیر و فیروزه سیدمهدی نایب رئیس فدراسیون، کریم ناظری مسئول کمیته پیشکسوتان، مهرداد همتیان ناظر فدراسیون و رئیس هیات تهران، مهرناز جمالی مسئول آکادمی و جمعی از علاقه مندان، خانواده های ورزشکاران و پیشکسوتان در این مرحله از رقابت ها حضور داشتند.
همچنین در پایان مسابقه از خانواده های امیر حسین حاجی اسفندیاری، حسین کازرانی و خسرو ملکی سودمند توسط کمیته ریس تجلیل شد.
نفرات برتر نه کلاس این مسابقه به شرح زیر هستند:

کلاس 206 تیو 5:
شروین یگانه 
امین آقاعلیزاده
ارشیا قره چماقلو

کلاس m13 مودیفای:
مهرداد صفری
سپهر آجودانی
علی فاضلی

کلاس BP مودیفای:
ستار احمدی
مجتبی مولوی
بابک پهلوانی

کلاس TU5 مودیفای:
شروین یگانه 
شایان افتخاری
کیارش خدادادی

کلاس TC2000:
بهراد پازند
حامد ظریف
آرش خامنه 

کلاس BPTC:
محمد ظریف
سعید صادقی ژاله
مجتبی مولوی

کلاس TC 1600:
شروین یگانه 
مهرداد صفری
شایان افتخاری

کلاس توربو:
سیامک توکلی
ماهان همتیان
محمدرضا همتیان

کلاس آزاد:
غلامرضا جنیدی
بهداد پازند
ادموند آورند