خبرها

دوره مربیگری درجه سه اتومبیلرانی برگزار شد

دوره مربیگری درجه سه رشته اتومبیلرانی به مدت سه روز از ۲۶ تا ۲۸ آذر ماه در آکادمی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد.

سرپرست هیات خوزستان:نواقص ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان را با تعامل و همفکری برطرف می کنیم

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان در این گردهمایی گفت: نواقص ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان را باید با تعامل و همفکری برطرف کرد.

انتخابات ریاست فدراسیون جهانی موتورسواری، رئیس فدراسیون ایران با چهارده نماینده جهان دیدار کرد، انتخاب مجدد آقای وگاس به ریاست Fim

انتخابات ریاست فدراسیون جهانی به میزبانی شهر ریمینی ایتالیا با حضور دکتر مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی جمهوری اسلامی ایران 10 آذر تا 14 آذر ماه برگزار شد.

دبیر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی: با همکاری کمیته ها تقویم مسابقات سال آینده ارائه شده و تکمیل می شود/ مدارک مربیگری متقاضیان بررسی و صادر خواهد شد

دبیر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی: با همکاری کمیته ها تقویم مسابقات سال آینده ارائه شده و تکمیل می شود/ مدارک مربیگری متقاضیان بررسی و صادر خواهد شد

جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی در خصوص مسابقات سال آینده با حضور رئیس فدراسیون برگزار شد

صبح امروز ششم آذر ماه جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی در خصوص مسابقات سال آینده با حضور رئیس فدراسیون و جمعی از مسئولین کمیته های تخصصی برگزار شد.

تفاهم نامه فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مدرسه عالی ورزش، وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی به امضا رسید

صبح امروز اول آذر ماه تفاهم نامه ای با اهداف آموزشی، پژوهشی و مهارتی بین فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مدرسه عالی ورزش وابسته به دانشگاه آزاد اسلامی به امضا رسید.