قابل توجه متقاضیان شرکت در دوره های مربیگری درجه دو

آکادمی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شرایط شرکت در دوره های درجه دو مربیگری را اعلام کرد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، آکادمی فدراسیون شرایط شرکت در دوره های مربیگری درجه دو را اعلام کرد:
مطابق آیین نامه آموزش وزارت ورزش و جوانان ، به منظور شرکت در دوره های مربیگری تمام رشته های ورزشی در تمام فدراسیون ها دارا بودن(کارنامه تئوری عمومی)پیش نیاز اصلی است

به این معنی که اگر فردی (در صورت دارا بودن شرایط اختصاصی) قصد شرکت در دوره مربیگری درجه ۲ در هر رشته ورزشی را داشته باشد ابتدا لازم است در (دوره تئوری عمومی درجه ۲ مربیگری) شرکت کند و پس از اخذ کارنامه مربوطه ، جهت شرکت در کلاس مربیگری درجه ۲ اقدام کند.
بنابراین:

۱- دوره تئوری عمومی مربیگری دوره ای عمومی و پیش نیاز اصلی برای حضور در دوره مربیگری است و با دوره مربیگری تفاوت دارد.

۲- افرادی که قصد شرکت در دوره مربیگری درجه ۲ را دارند‌ در صورتی که کارنامه تئوری عمومی درجه ۲ را اخذ نکرده اند در این دوره ثبت نام نمایند.

۳- دوره تئوری عمومی ، دوره ای است با محتوای عمومی و‌ یکسان برای تمام رشته های مربیگری که تمام فدراسیون ها و هیات های ورزشی برگزار میکنند و اخذ این کارنامه از هر فدراسیون یا هیات برگزار کننده ای که دارای کد آموزشی وزارت ورزش است، مورد قبول فدراسیون است.

۴- در حال حاضر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در حال ثبت نام متقاضیان این دوره می باشد که متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با این هیات تماس حاصل فرمایند.

۵- دوره مربیگری درجه ۲ موتور سواری و دوره مربیگری درجه ۲ اتومبیلرانی اواخر مهرماه ۱۴۰۲ توسط فدراسیون موتورسواری و‌اتومبیلرانی برگزار خواهد شد.