دبیر هیات استان فارس: پیست مجهز شیراز همزمان با مرحله دوم موتورکراس به بهره برداری میرسد/ پیست فارس ظرفیت میزبانی مسابقات بین المللی را هم خواهد داشت

دبیر هیات فارس: آیین افتتاح و بهره برداری از پیست کراس شیراز همزمان با مرحله دوم مسابقه موتورکراس بیستم بهمن ماه برگزار می شود.

احمدرضا افشاری دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان فارس در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت: آیین افتتاح و بهره برداری از پیست کراس شیراز همزمان با مرحله دوم مسابقه موتورکراس بیستم بهمن ماه برگزار می شود.

این پیست دارای برج نوری، قابلیت استفاده در شب، ساختمان های اداری، محل اختصاصی آموزش و جایگاه تماشاگران حدود سه هزار نفر آماده است و امیدوارم بتوانیم میزبان خیلی خوبی برای مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور باشیم. تیم استان فارس هم برای حضور در این مرحله از مسابقات آماده گی کامل دارد. با کارشناسی هایی که انجام شده در صورت تکمیل، این پیست ظرفیت میزبانی مسابقات بین المللی را هم خواهد داشت.

دبیر هیات استان فارس گفت: هدف گذاری ما برای ساخت پیست شیراز ساماندهی آموزش های رده های پایه 65 و 85 سی سی در بخش های جنوبی کشور است. در این پیست می تواند محل تمرین و برگزاری اردوهای تیم های ملی موتورسواری برای بانوان و آقایان باشد و انشالله اتفاقات بزرگی در رشته موتورکراس خصوصا در استان فارس انجام می شود.