گردهمایی ورزشکاران و پیشکسوتان موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان

سرپرست هیات خوزستان:نواقص ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان را با تعامل و همفکری برطرف می کنیم

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان در این گردهمایی گفت: نواقص ورزش موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان را باید با تعامل و همفکری برطرف کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گردهمایی ورزشکاران و پیشکسوتان موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان 25 آذر ماه برگزار شد
اسکندر عیسوند در گردهمایی ورزشکاران،پیشکسوتان، داوران و مربیان موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان که در پیست غدیر اهواز برگزار شد اظهار داشت: از همان روز اول که هیات را تحویل گرفتیم سعی کردیم که درب هیات به روی تمام فعالان این رشته باز باشد و از تمامی نظرات استقبال می کنیم.

وی با بیان اینکه علاقه مندان بسیاری در این رشته وجود دارد که نیاز به حمایت دارند افزود: اشتیاق ورزشکاران به این رشته در استان بسیار است لذا تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا حداکثر امکانات را در اختیار این جامعه قرار دهیم.

سرپرست هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان گفت: سعی کردیم یک همایشی برای علاقه مندان به این رشته برگزار کنیم و از نقطه نظرات پیشکسوتان و بزرگان موتورسواری و اتومبیلرانی استان در جهت رشد این رشته استفاده کنیم.

وی با اشاره به زیرساخت های این رشته در استان گفت: بنا داریم با همکاری معاونت عمرانی استانداری و اداره کل ورزش و جوانان خوزستان اقدامات موثری در راستای توسعه زیرساخت های موتورسواری و اتومبیلرانی استان انجام دهیم و این امکانات به آسانی در اختیار علاقه مندان به این رشته قرار بگیرد.

عیسوند گفت: یکی از برنامه های ما توسعه این رشته در سطح استان بوده و باید تلاش کنیم که این رشته پرطرفدار در تمام نقاط استان احیا شود همچنین توجه به بخش بانوان و همگانی کردن این رشته از دیگر برنامه های ما در هیات استان است.