مسئولان امور بانوان کمیته های موتورریس، رالی، دریفت، اسلالوم و موتورکراس احکام خود را دریافت کردند

دکتر ناظمی: یکی از برنامه های فدراسیون افزایش سهم مدیریتی بانوان است/ برای تمرین بانوان در تمامی پیست ها زمان مشخص اختصاص می‌یابد


به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، صبح امروز طی جلسه ای با حضور دکتر مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و فیروزه سیدمهدی نایب رئیس بانوان فدراسیون، سرپرستان امور بانوان کمیته های دریفت، موتورریس، اسلالوم، رالی و موتورکراس معرفی شدند و احکام خود را دریافت کردند.

مازیار ناظمی در این جلسه با اشاره به اهمیت توسعه و تقویت ورزش زنان اظهار داشت: بر اساس اعلام پلیس راهور ناجا میزان تخلفات رانندگی زنان بسیار کمتر از مردان است.

یکی از ماموریت های فدراسیون توسعه ورزش همگانی و ورزش برای آحاد جامعه است.
بانوان ۵۰ درصد جمعیت جامعه هستند و ما در فدراسیون قصد افزایش سهم مدیریتی بانوان در رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی را داریم.

دکتر ناظمی اظهار داشت: در نظر داریم با اختصاص زمان مشخص برای تمرین بانوان و استفاده از پیست ها، از فرصت های جدید استفاده کنیم و این حوزه را تقویت کنیم. 

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: با اعزام بانوان به مسابقات جهانی برای نخستین بار در تاریخ، مسیر جدیدی برای حضور و فعالیت آنها باز شد.
در ابتدا به دنبال نتیجه نبودیم و فقط ایجاد خودباوری و کسب تجربه را در نظر داشتیم.

در پایان جلسه ناظمی از مسئولان امور بانوان کمیته ها خواست تا با برنامه ریزی در حوزه های تخصصی خود، باعث ارتقا سطح فعالیت بانوان در مسابقات شوند و با جذب ورزشکاران از سراسر کشور با کمک آکادمی فدراسیون نسل جدیدی از ورزشکاران را پرورش دهیم.

در پایان این جلسه مسئولان امور بانوان کمیته های دریفت، رالی، موتورریس، موتورکراس و اسلالوم احکام خود را دریافت کردند. 
مهرناز جمالی مسئول اکادمی فدراسیون در این جلسه حضور داشت.