با حضور وزیر ورزش و جوانان؛

مراسم افتتاح و بهره‌برداری از سیستم روشنایی پیست موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد

مراسم افتتاح و بهره‌برداری رسمی از سیستم روشنایی پیست موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مراسم افتتاح و بهره‌برداری رسمی از سیستم روشنایی پیست ملی موتورسواری و اتومبیلرانی مجموعه ورزش آزادی با حضور حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان سه شنبه هشتم شهریور ماه برگزار شد.

دکتر سجادی در این مراسم از تلاش‌های رییس فدراسیون، هیات رییسه و مسوولان کمیته ‌ها در رونق‌بخشی و توسعه رشته‌های زیر مجموعه‌ی این فدراسیون قدردانی کرد و اظهار داشت: اهتمام ویژه ناظمی در برپایی رویدادهای مختلف و روشن نگه داشتن چراغ این فدراسیون واقعا ستودنی است. ضمن اینکه لازم است از برادر عزیزم عاصم یوسفی مدیر عامل شرکت توسعه هم برای بازسازی این پیست تشکر کنم.

وزیر ورزش و جوانان افزود: امیدوارم این تلاش‌ها در جهت توسعه زیر ساخت‌های رشته ورزشی اتومبیلرانی و موتور سواری در اختیار جامعه جوان و پرشور و نشاط و ماجراجو قرار بگیرد.

وی ادامه داد: اما نکته‌ای را که می خواستم صادقانه عرض کنم این است، آنچه که امروز باعث شده تا دور هم جمع شویم تعمیر و بازسازی بخشی از امکاناتی است که قرار است در خدمت مردم و جوانان قرار بگیرد.

 دکتر سجادی در جمع خبرنگاران حاضر در مراسم افتتاح و بهره برداری رسمی از سیستم روشنایی پیست ملی موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: خدا را شاکرم که با تامین نور این پیست، علاقمندان به این رشته ورزشی بسیار شاد بودند و همه اتفاقات امشب به نظرم به افتخار خود جامعه بزرگ و جوان وماجراجوی فدراسیون‌ اتومبیلرانی، موتورسواری و کارتینگ بود.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: همانطور که استحضار دارید نور بخشی از پیست تامین شده و‌ ضلع جنوبی هم می‌بایست تامین نور شود. ضمن اینکه برای این مجموعه یک میهمانسرا و خوابگاه هم از سوی مسوولان مطرح شد که من قول دادم با کمک شرکت توسعه ضمن کامل کردن نور، خوابگاه را هم تامین خواهیم کرد.