محمد مرادی: وبینار توجیهی با حضور هیات‌های استانی برگزار شد

سرپرست دبیرکلی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی از برگزاری وبینار توجیهی با هیات‌های استانی خبر داد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، دکتر محمد مرادی با اعلام این خبر افزود: نظر به در پیش بودن سال جدید شمسی و لزوم ایجاد هماهنگی فیمابین فدراسیون و واحدهای اجرایی زیرمجموعه با هیات های استانی برنامه ریزی لازم به منظور برگزاری این وبینار انجام شد و شاهد برگزاری این وبینار بودیم.

مرادی در ادامه گفت: در این وبینار بیش از نود درصد روسای هیاتهای استانی شرکت داشته و در رابطه با مباحث مرتبط بحث و گفتگو شد.

سرپرست دبیرکلی فدراسیون همچنین تصریح نمود : توجه هیاتهای استانی به بهره گیری از منابع انسانی مستعد و تقویت چارت هیات و رعایت دقیق آیین نامه جدید هیات های استانی از مواردی بود که در وبینار به آن پرداخته شد و به ابهامات هیات های استانی نیز در رابطه با موارد مذکور پاسخ داده شد.
وی ارائه برنامه های آکادمی فدراسیون و همچنین کمیته برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد فدراسیون را از دیگر موارد مطرح شده در این وبینار عنوان کرد و گفت :
با توجه به اینکه مباحث آموزشی، یکی از اولویت های اصلی فدراسیون در برنامه های سال آتی خواهد بود در ادامه این وبینار و به صورت کامل به این موضوع نیز پرداخته شد و روسای محترم هیاتهای ورزشی نیز نسبت به طرح برنامه ها و ایده های خود اقدام نمودند.
مرادی مباحث مرتبط با مکانیزم ارزیابی عملکرد و کمیته برنامه ریزی فدراسیون را که برای نخستین بار عملیاتی میشود را یکی دیگر از موضوعات این وبینار مطرح نموده و اضافه کرد :
نظر به اینکه برنامه های راهبردی و استراتژیک فدراسیون طراحی شده و تمام اقدامات فدراسیون بر اساس این برنامه پیش خواهد رفت، کمیته برنامه ریزی و ارزیابی عملکرد فدراسیون نیز مباحث مدنظر را در این وبینار مطرح نمود.
سرپرست دبیرکلی فدراسیون، ارزیابی عملکرد هیات های استانی را از برنامه های مهم فدراسیون در سال آینده ذکر کرد و شاخص های اصلی ارزیابی عملکرد هیات های استانی احصا شده که در وبینار برگزار شده شاهد آشنایی هر چه بیشتر روسای هیاتهای استانی با این شاخص ها بودیم.