مسئول کمیته موتورکراس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی: روحیه و حرکت فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در سال ۱۴۰۰ مجدد احیا شد/ با حمایت‌های دکتر ناظمی موتورسواری بانوان جهانی شد/ بوشهر از هرلحاظ آمادگی و شایستگی میزبانی راند سوم موتورکراس را دارد

امیر ثابتی‌فر مسئول کمیته موتورکراس درخصوص برگزاری سومین راند مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: از حدود یک ماه پیش مراحل آماده‌سازی پیست موتورکراس بوشهر آغاز شد و با تلاش زیادی که هیات انجام داد این پیست برای برگزاری راند سوم در این هفته  آماده شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، امیر ثابتی‌فر مسئول کمیته موتورکراس درخصوص برگزاری سومین راند مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: از حدود یک ماه پیش مراحل آماده‌سازی پیست موتورکراس بوشهر آغاز شد و با تلاش زیادی که هیات انجام داد این پیست برای برگزاری راند سوم در این هفته  آماده شد.

وی افزود: از هر لحاظی بوشهر آمادگی کامل را برای میزبانی از این مسابقات دارد و در بازدیدی که از پیست داشتم این پیست قابلیت‌های فنی خوبی را دارد. از نظر اسکان و پذیرایی نیز شرایط خوبی را برای شرکت‌کنندگان ایجاد کرده‌اند که قابل تقدیر است.

ثابتی‌فر همچینن با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سال ۱۴۰۰ خاطرنشان کرد: به طور کل سال ۱۴۰۰ سال خوبی برای موتورکراس بود و به توفیقات مهمی دست پیدا کردیم. یکی از بهترین اتفاقات حضور بانوان در میادین جهانی بود که برای اولین بار فهمیه نعمت الهی با حمایت فدراسیون و شخص دکتر ناظمی توانست به مسابقات قهرمانی جهان در ترکیه برود و هستی رضایی نیز در مسابقات آزاد امارات شرکت کرد.

وی گفت: با برنامه‌ریزی فدراسیون خوشبختانه توانستیم سه راند مسابقه را در سال ۱۴۰۰ داشته باشیم. اولین راند در آباده شیراز برگزار شد و دومین راند در دشستان به پایان رسید. سومین راند را نیز به میزبانی بوشهر برگزار خواهیم کرد.

مسئول کمیته موتورکراس با اشاره به دیگر توفیقات فدراسیون اظهار داشت:  فدراسیون در سال ۱۴۰۰ مجددا احیا شد و حرکت کرد و قطعا در آینده موجب اتفاقات بهتر برای رشته موتورسواری نیز خواهد شد. با راه‌اندازی آکادمی فدراسیون کلاس‌های آموزشی پرباری برگزار شد و مشکل آیین‌نامه‌ها نیز که سال‌ها گریبانگیر موتورسواران بود حل شد. همه مجموعه فدراسیون دست به دست هم دادند و بهترین‌ها را رقم زدند.