مسئول کمیته موتورریس: با هدف گذاری فدراسیون برای این رشته، سال آینده می خواهیم به مسابقات آسیایی برویم/ ورودی های جدید زیادی امسال داشتیم/ برای اولین بار تمام امور مسابقات سیستمی شد

مسئول کمیته موتورریس درخصوص برگزاری مسابقات موتورریس در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار داشت: با توجه به اینکه در ۶ ماه دوم سال آغاز به کار کردیم و دو سال مسابقات به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد، سطح برگزاری مسابقات موتورریس خوب و راضی کننده بود.

سهند دلداده مسئول کمیته موتورریس درخصوص برگزاری مسابقات موتورریس در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار داشت: با توجه به اینکه در ۶ ماه دوم سال آغاز به کار کردیم و دو سال مسابقات به دلیل شیوع کرونا تعطیل شد، سطح برگزاری مسابقات موتورریس خوب و راضی کننده بود.
در ۴ راند مسابقه موتورریس امسال حدود ۶۰درصد ورودی جدید ورزشکاران را داشتیم و با تلاش فدراسیون برای اولین بار ثبت نام شرکت کنندگان درمسابقات به صورت سیستمی و اینترنتی انجام شد.
دو مسابقه دیگر نیز با مشارکت کمیته درگ (شتاب) و یک مسابقه هم به مناسبت گرامیداشت هفته ناجا برگزار شد.

مسئول کمیته موتور ریس گفت: در تمامی راندها مسابقات با حدود نود شرکت کننده در ۱۰ کلاس که ۳ کلاس ویژه بانوان برگزار شد و برای اولین بار بانوان در ۴ راند شرکت کردند.
همچنین در هر راند حدود ۳۰ شرکت کننده بانوان حضور داشتند که از نظر سطح کیفی قابل قیاس با سالهای گذشته نبود.

دلداده گفت: از زحمات مسئولین قبلی کمیته ریس تشکر می کنم وامیدوارم سال آینده با حمایت دکتر ناظمی رئیس فدراسیون بتوانیم در بخش آقایان و بانوان در دو مسابقه کلاس ۲۵۰سی سی اعزام داشته باشیم.

در سال آینده هدفمان بالا بردن دو کلاس مینی جی پی برای بانوان و آقایان ۹ تا ۱۴ سال و کلاس ۲۵۰ سی سی برای ورود به مسابقات آسیایی در دو راند است.

دلداده گفت: در راند چهارم مسابقات موتورریس از دوره ی آموزش مهارت موتورسواری که توسط آکادمی فدراسیون برگزار شد ۱۰ شرکت کننده داشتیم. این مساله نشان دهنده این است که جامعه ما آماده برگزاری این دوره های آموزشی است و برگزاری دوره های آموزشی می تواند علاقه مندان را به سطح مسابقه برساند و جا دارد از زحمات آکادمی فدراسیون در بحث آموزش تشکر کنیم.

مسئول کمیته موتورریس در پایان گفت: هدف ما به لطف پروردگار شرکت در دو مسابقه آسیایی است و این مساله کمک و حمایت همه دوستان در بخش های فدراسیون را می طلبد.

در سالهای گذشته اعزام به مسابقات برون مرزی داشته داشته ایم اما نتیجه ای در بر نداشته است و امیدواریم سال بعد با برنامه ریزی بهتر و برگزاری مسابقه انتخابی بین ورزشکاران در کلاس ۲۵۰ بتوانیم در دو مسابقه برون مرزی شرکت کنیم.