قهرمان مسابقات موتورریس قهرمانی کشور: فدراسیون بهترین شرایط را برای انجام مسابقات فراهم کرده است/ به استانداردهای جهانی نزدیک شده‌ایم

سیدحسین برومند درخصوص سطح کیفی مسابقات موتورریس اظهار داشت: تنها کمیته‌ای که توانست در سال ۱۴۰۰ چهار راند مسابقه را برگزار کند کمیته موتورریس بود که نشان از برنامه‌ریزی دقیق این کمیته و حمایت‌های مطلوب فدراسیون را دارد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، سیدحسین برومند قهرمان کلاس ۱۲۵ سی‌سی و کلاس مینی‌جیپی مسابقات موتورریس قهرمانی کشور درخصوص برگزاری این رقابت‌ها و سطح کیفی موتورسواران اظهار داشت: تنها کمیته‌ای که توانست در سال ۱۴۰۰ چهار راند مسابقه را برگزار کند کمیته موتورریس بود که نشان از برنامه‌ریزی دقیق این کمیته و حمایت‌های مطلوب فدراسیون را دارد.

وی افزود: اتفاق بزرگی در مسابقات موتورریس کشور رخ داده و با زحماتی که مجموعه فدراسیون کشیدند شاهد هستیم که کلاس‌های مختلف موتورریس پیشرفت چشم‌گیری داشتند. بنده ۱۲ سال است که در این رشته فعالیت دارم ولی تا بحال سطح کیفی موتورسواران ما تا به این اندازه بالا نبوده است.

قهرمان مسابقات موتورسواری کشور خاطرنشان کرد: در بخش داوری و تایم‌گیری نیز شرایط ما نسبت به گذشته بهتر شده است و می‌توان گفت به استانداردهای جهانی نزدیک شده‌ایم. قطعا اگر مشکل اسپانسر ورزشکاران حل شود موتورسواران با شرایط بهتری می‌توانند در مسابقات حضور پیدا کنند.

وی اظهار داشت: نیاز است که با برنامه‌ریزی کلاس ۲۵۰ آسیاکاپ نیز راه‌اندازی شود چون به بحث مدال‌آوری ورزشکاران ما می‌تواند کمک کند.