نشست تهیه کننده و کارگردان برنامه دست فرمون با رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

ناظمی: آماده همکاری با برنامه های صدا و سیما جهت رشد و توسعه رشته موتورسواری و اتومبیلرانی هستیم

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، ظهر امروز یکشنبه ۲۲ فروردین ماه تهیه کننده و کارگردان برنامه دست فرمون با حضور در پیست اتومبیلرانی آزادی با مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست مازیار ناظمی رئیس فدراسیون ضمن تقدیر و تشکر از دست اندرکاران برنامه دست فرمون، هم اندیشی در خصوص همکاری دو جانبه برای ساخت برنامه جدید انجام شد.

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون در خصوص برگزاری این جلسه گفت: نشست بسیار خوبی با دست اندرکاران برنامه دست فرمون داشتیم و قرار است برنامه ای راهبردی برای ساخت برنامه جدید دست فرمون همکاری داشته باشیم.

وی ادامه داد: آماده همکاری با دست اندرکاران صدا و سیما در دو بخش موتور و اتومبیلرانی هستیم.از هیئت های استانی هم برای مشارکت در این برنامه دعوت می‌کنیم و هدفمان این است که این برنامه فقط در تهران متمرکز نباشد.

از شبکه نسیم و مجموعه صدا و سیما متشکریم که توجه به این رشته دارند.

این برنامه در کنار برنامه شبکه ورزش است که می‌خواهیم در مجموع نمایش مطلوب و دلپذیر ی را هم برای دیده شدن قهرمانان این رشته و هم جذب حامیان مالی در فدراسیون و هيئت های استانی انجام دهیم و از همه هيئت ها انتظار و توقع داریم با برنامه و استقبال از این فرصت هایی که پیش می آید همیاری و کمک کنند و این مهم به رشد این رشته کمک میکند.

در این نشست محمود محمودی تهیه کننده ، مسعود صنم کارگردان برنامه دست فرمون ، مسعود رهنما مشاور ، محسن خمارلو سرپرست‌ دبیری ،محمود لاهرودی رئیس کمیته آموزش وفرهاد مطلبی رئیس کمیته همگانی فدراسیون حضور داشتند.