رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی یزد: با حمایت فدراسیون همکاری دوجانبه با باشگاه عمان رایدرز خواهیم داشت

مهدی دهقان: تفاهم نامه ای بین هیات استان یزد و باشگاه عمان رایدرز امضا شد تا تیمی متشکل از ورزشکاران یزدی به عمان اعزام شوند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مهدی دهقان رئیس هیات استان یزد در خصوص حضور ورزشکاران رشته موتورسواری عمان در استان یزد اظهار داشت:

با توجه به ورود تعدادی از ورزشکاران رشته موتورسواری از باشگاه عمان رایدرز به کشور و اولین شهر خشت خام جهان، یزد در 22 شهریور میزبان این ورزشکاران بودیم و تعدادی از ورزشکاران موتورریس یزد این عزیزان را همراهی و از شهر یزد بازدید کردند.

دهقان اظهار داشت: ورزشکاران عمانی ضمن بازدید از اماکن تاریخی شهر یزد، باغ دولت آباد و میدان امیر چخماق با حضور در مزار شهدا در میدان امیر چخماق با شهدای گمنام تجدید میثاق کردند.

دهقان اظهار داشت: تفاهم نامه ای بین هیات استان یزد و باشگاه عمان رایدرز امضا شد تا همکاری های دوجانبه داشته باشیم و و از طریق روابط بین الملل فدراسیون تیمی متشکل از ورزشکاران یزدی به عمان اعزام شوند.

دهقان گفت: این ورزشکاران صبح روز 23 شهریور یزد را به مقصد اصفهان ترک کردند و تا دو روز آینده به کشور ترکیه خواهند رفت.
با وجود محدودیت زمانی کم ورزشکاران عمانی از بازدید باغ دولت آباد که بلند ترین بادگیر دنیا است بسیار استقابل کردند و با مردم گفتگو کردند.

رئیس هیات موتورسواری و اومبیلرانی یزد گفت: در پایان از مسئولین فدراسیون تشکر می کنیم که این فرصت را در اختیار ما قرار دادند که بتوانیم میزبان این عزیزان باشیم و امیدوارم با کمک فدراسیون بتوانیم ورزشکارانمان را به عمان اعزام کنیم و همکاری های دوجانبه را ادامه دهیم.