برگزاری جلسه هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان؛

عباسی: سه باند فرودگاه متروکه در استان گلستان به پیست موتورسواری و اتومبیلرانی تبدیل می‌شود

مرتضی عباسی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان درخصوص برگزاری جلسه هیات رییسه استان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون اظهار داشت: طی جلسه ای با حضور مدیرکل ورزش و جوانان گلستان اعضای هیات رئیسه و بازرس هیات معرفی شدند.

وی افزود: بعد از معرفی اعضای هیات رییسه درخصوص سه محور در این جلسه صحبت شد. اصلی‌ترین محور این جلسه درباره دراختیار گرفتن سه باند فرودگاه متروکه در سطح استان بود که قرار شد با حضور اعضای جدید هیات رییسه این موضوع به صورت جدی پیگیری شود و این سه باند به پیست تبدیل شود.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی گلستان ادامه داد: دومین موضوعی که در این جلسه درخصوص آن صحبت شد درباره رفع مشکلات موتورهای بالای 250 سی‌سی و به کارگیری آنها در مسابقات و تمرینات هفتگی استان بود که بتوانند برای حضور در تمرینات بدون مشکل تردد کنند.

عباسی گفت: بحث آموزش سومین موضوعی بود که در جلسه مطرح و قرار شد برنامه‌ریزی مدونی برای موضوع آموزش استان انجام شود. قرار شد ماهی یکبار کلاس‌های آموزشی برای آن دسته از علاقه‌مندانی که دوست دارند رانندگی را به صورت حرفه‌ای دنبال کنند برگزار شود

وی خاطرنشان کرد: یکی دیگر از موضوعاتی که به دنبال آن هستیم این است با همکاری راهنمایی و رانندگی آن عده از موتورسوارانی که به صورت خطرآفرین در سطح شهر و خارج از شهر رانندگی می‌کنند به آنها آموزش لازم داده شود. برای آنها مسابقاتی تدارک ببینیم که دیگر در سطح شهر شاهد انجام کارهای پرخطر نباشیم.

اعضای هیات رئیسه جدید هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان گلستان عبارتند از: سرهنگ عباس مهاجر بسطامی رییس پلیس راهور استان، حسن ملک معاون امداد و نجات هلال احمر استان، خانم مهدیه شاهینی از دانشگاه علوم پزشکی استان، آقای مهدی زاغی دبیر هیات استان، پویا خلیقی نایب رئیس هیات استان و میثم حاجیلری خزانه دار هیات استان
همچنین در این جلسه آقای محمود حسین زرگری به عنوان بازرس هیات انتخاب شد.