رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی: پیست مستقل موتورکراس در مشهد برای بانوان احداث شده است

برگزاری مسابقات مجازی موتورسواری و اتومبیلرانی یکی از اقدامات چشم‌گیر خراسان رضوی بود

فرضعلی گرایلی، رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان خراسان رضوی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون با اشاره به اقدامات صورت گرفته در این استان اظهار داشت: با وجود شرایط کرونایی که در کشور ایجاد شده خوشبختانه با هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل استان و دانشگاه علوم پزشکی وهمچنین رعایت پروتکل‌های بهداشتی توانستیم مسابقات را در دو بخش موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار کنیم و آمادگی ورزشکاران را حفظ کردیم.

وی در ادامه افزود: هماهنگی بسیار مطلوبی بین هیات استان و سایر سازمان‌ها و ارگان‌های انتظامی برقرار شده تا بتوانیم بهترین شرایط را برای ورزشکارانمان ایجاد کنیم. با پیگیری‌هایی که انجام دادیم برای موتورهای سنگین پلاک گرفتیم تا بتوانند در سطح شهر تردد کنند. همچنین طبق هماهنگی‌های به عمل آمده با یکی از کارگزاری‌های بیمه ترتیبی اتخاذ کردیم تا موتورسواران بتوانند با تخفیف ویژه برای موتورهای خود بیمه شخص ثالث انجام دهند.

گرایلی گفت: یکی دیگر از اقدامات هیات استان خراسان رضوی همکاری با پلیس راهور و ناجا برای آموزش کادر آنها بود. به این ترتیب مدرسان و کارشناسان ما کلاس‌های آموزشی را برای پلیس راهور و ناجا برگزار کردند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما همیشه در بخش فرهنگی و مناسبت‌های مختلف اعم از جشن‌ها و عزاداری‌ها حضور فعال و پررنگی دارند. در شرایط کرونایی ورزشکاران توانستند بسیاری از مراکز را گندزدایی و ضدعفونی کنند. همچنین در بخش های محروم پخش غذا بین افراد بی بضاعت را داشتیم.

وی همچنین با اشاره به اقداماتی که برای حوزه بانوان صورت گرفته اظهار کرد: خوشبختانه توانستیم پیست مستقل موتورکراس برای بانوان در مشهد ایجاد کنیم و بانوان زیر نظر مربیان هیات آموزش‌های لازم را می‌بینند. همچنین در بخش آقایان نیز پیست مستقل موتورکراس احداث شده است. هزینه زیادی برای ایجاد پیست‌ها شده است و امسال موفق شدیم پیست سوپرکراس را نیز راه‌اندازی کنیم.

وی افزود: در بخش آفرود نیز ورزشکاران ما پیست خود را دارند و به تمرینات می‌پردازند. درحال حاضر همه کمیته‌های ما پیست مستقل خود را دارند و هیچ کمیته ای به کمیته دیگر وابسته نیست.

گرایلی گفت: یکی از اقدامات خوب و تاثیرگذار هیات خراسان رضوی برگزاری مسابقات مجازی در دو بخش موتورسواری و اتومبیلرانی بود که با استقبال خوب شرکت کنندگان از سطح کشور همراه بود و مورد توجه فدراسیون نیز قرار گرفت. برگزاری مسابقات مجازی یکی از اقدامات بی‌نظیر هیات خراسان رضوی بود.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: یکی از مجموعه‌های بی نظیر ما پیست تربت حیدریه است که چند بخش کراس، اسلالوم و کارتینگ را تحت پوشش قرار می دهد. در شهرستان های دیگر نیز اقدامات ارزنده‌ای صورت گرفته که امیدواریم با کم رنگ شدن شرایط کرونایی بتوانیم کارهای خود را تکمیل کنیم.