مصاحبه نوروزی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

سال جدید را با یاد بزرگان و مدافعان حریم کشور و مردم آغاز می کنیم و شعار سال سرلوحه برنامه های ما خواهد بود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، دکتر مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در شروع سال جدید با اشاره به برنامه های متعدد برای جبران عقب ماندگی های دوران یک ساله سرپرستی فدراسیون گفت: خوشبختانه با کمک و همراهی و خانواده بزرگ این رشته مدیران و مسئولان کمیته ها و بخش های مختلف را معرفی کردیم و انشاالله با نگاه به جوان گرایی بسرعت به سمت بازسازی و احیا ظرفیت های بزرگ آن می رویم.

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی افرود : گسترش و تقویت آموزش،  نظارت و تحول در تمام بخش ها هدف گذاری مهم خواهد بود و خصوصا در بخش همگانی و ملی و همکاری با نهادهای همکار ، برنامه ریزی مفصلی داریم.

وی ادامه داد : هر ماه در یک استان خواهیم بود و از نزدیک با ورزشکاران و مربیان و داوران صحبت میکنیم و هیات ها بازوی مهم رشته موتورسواری و اتومبیلرانی هستند.
رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت : سال جدید را با یاد بزرگان و مدافعان حریم کشور و مردم آغاز می کنیم و شعار تولید؛ پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها سرلوحه برنامه های ما خواهد بود و انشاالله  نابسامانی های گذشته را با ظرفیت های قانونی و شفافیت بر طرف میکنیم.