جلسه مازیار ناظمی با جمعی از ورزشکاران رشته موتورسواری و مسئولان حوزه موتورسواری فدراسیون

جمعی از ورزشکاران رشته موتورسواری با رئیس فدراسیون و مسئولان بخش موتورسواری دیدار و در خصوص دغدغه ها و مشکلاتشان به گفتگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی طی جلسه ای که صبح امروز در پیست مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد جمعی از ورزشکاران رشته موتورسواری با مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و محمد توسلی کیا رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان سیستان و بلوچستان دیدار و گفتگو کردند.

در این جلسه که سهند دلداده سرپرست کمیته موتورریس هم حضور داشت در خصوص برگزاری مسابقات، آموزش، جذب اسپانسر ، مشکلات و دغدغه های ورزشکاران بحث و گفتگو شد.

مازیار ناظمی با اشاره به برگزاری جلسات دوره ای با کمیته های تخصصی فدراسیون اظهار داشت: ما به دنبال انسجام بخشی به  ساختار فدراسیون هستیم، تهیه آمار مشخص از وضعیت ورزشکاران، پیستها و نظم دهی به بخش های مختلف فدراسیون، ما به طرح و فکر نو نیاز داریم و برای تشکیل لیگ باید با تعامل و ساماندهی باشگاهها این مورد انجام شود، با کمک شما می توانیم فضای آموزشی را  احیا کنیم.
هر کس به سهم خودش تلاش کند تا خانواده موتورسواری و اتومبیلرانی به جایگاه واقعی خودش برسد و به ارتقای سطح فدراسیون کمک کنیم.