تجلیل از محرم فریادشیران/ ناظمی: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی باید سهم بسزایی در موزه ملی ورزش داشته باشد

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: هدف ما از حضور در موزه ملی ورزش به عنوان بخش هویتی ورزش کشور این است که رشته موتورسواری و اتومبیلرانی بتواند جایگاه خود را داشته باشد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مراسم رونمایی از تندیس کامل جهان پهلوان تختی (به عنوان نماد موزه ملي) و سردیس ۹ نفر از مدال آوران تاریخ المپیک و پارالمپیک ایران با حضور پيشكسوتان، مدیران، مسئولین كشوري و ورزشي و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در روز سه شنبه مورخ یکم تیرماه در محل موزه ملي ورزش برگزار می‌شود.

مازیار ناظمی، رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با اشاره به مشارکت این فدراسیون در این مراسم اظهار داشت: سال گذشته خانواده موتورسواری و اتومبیلرانی اولین همکاری را با موزه ملی ورزش داشت و تعدادی از مدال‌های قهرمانان این رشته به موزه اهدا شد. 

وی افزود: این روال امسال نیز ادامه خواهد داشت و در مراسم روز سه شنبه که با حضور دکتر سلطانی‌فر برگزار می‌شود قصد داریم از رییس اسبق فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، آقای محرم فریادشیران تقدیر کنیم. آقای فریادشیران نیز در این مراسم حضور دارد و قرار است مدال‌ها و افتخارات خود را به این موزه اهدا کند.

رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ادامه داد: هدف ما از حضور در موزه ملی ورزش به عنوان بخش هویتی ورزش کشور این است که این رشته بتواند جایگاه خود را داشته باشد و به مرور در خدمت دیگر قهرمانان و پیشکسوتان رشته موتورسواری و اتومبیلرانی خواهیم بود. در سایر برنامه‌های اهدای نمادها و یادبودها به موزه ملی ورزش در بخشی که در اختیار این فدراسیون است می‌خواهیم سهم چشم‌گیری داشته باشیم.

ناظمی خاطرنشان کرد: در مجموعه‌ای که نمایشگر تاریخ و پیشینه ورزش کشور است و فدراسیون‌های المپیکی و غیرالمپیکی حضور دارند، هدف ما این است فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هم به عنوان یک فدراسیون پیشرو و با حضور بزرگان زیاد سهم بسزایی داشته باشد و بازدیدکنندگان در جریان افتخارآفرینی پیشکسوتان این رشته قرار بگیرند.