دوشنبه هجدهم خرداد ماه

داریوش قربانی سرپرست کمیته اندرو فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شد

طی حکمی از سوی کوروش صبوریان، سرپرست فدراسیون، داریوش قربانی به عنوان سرپرست کمیته اندرو فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب شد.

در حکم صبوریان برای وی آمده است:

«جناب آقای داریوش قربانی

با سلام و احترام

نظر به تخصص و تجربه جنابعالی در رشته موتورسواری اندرو، بدین‌وسیله به عنوان سرپرست کمیته اندرو فدراسیون منصوب می‌شوید.

امید است در پرتو ایزد منان و با استفاده از تجربیات ارزشمند کسب نموده در رقابت‌های بین‌المللی و همچنین نظرات کارشناسانه و تخصصی ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان محترم در توسعه رشته موتورسواری اندرو در سراسر کشور و پرورش استعدادهای موجود برای حضور در رویدادهای بین‌المللی و جهانی موفق و موید باشید‌.»

صبوریان همچنین از زحمات سیامک امیرخیزی، رئیس پیشین کمیته اندرو نیز بابت زحمات و فعالیت‌‌هایش تشکر و قدردانی کرد.