طی حکمی از سوی کوروش صبوریان، سرپرست فدراسیون، داریوش قربانی به عنوان سرپرست کمیته اندرو فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی منصوب شد.
در حکم صبوریان برای وی آمده است:
«جناب آقای داریوش قربانی
با سلام و احترام
نظر به تخصص و تجربه جنابعالی در رشته موتورسواری اندرو، بدینوسیله به عنوان سرپرست کمیته اندرو فدراسیون منصوب میشوید.
امید است در پرتو ایزد منان و با استفاده از تجربیات ارزشمند کسب نموده در رقابتهای بینالمللی و همچنین نظرات کارشناسانه و تخصصی ورزشکاران، مربیان، داوران و پیشکسوتان محترم در توسعه رشته موتورسواری اندرو در سراسر کشور و پرورش استعدادهای موجود برای حضور در رویدادهای بینالمللی و جهانی موفق و موید باشید.»
صبوریان همچنین از زحمات سیامک امیرخیزی، رئیس پیشین کمیته اندرو نیز بابت زحمات و فعالیتهایش تشکر و قدردانی کرد.
