دوشنبه هجدهم خرداد ماه

دبیرکل فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی وارد کرمان شد و با شهدا تجدید میثاق کرد

دبیرکل فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی، به‌منظور برگزاری مجمع سالیانه هیات استان کرمان وارد این شهر شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، کوروش صبوریان، دبیرکل فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی، به‌منظور برگزاری مجمع سالیانه هیات استان کرمان وارد این شهر شد.

وی در نخستین برنامه رسمی خود، به همراه علی مرادی معاون توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان، محمدعلی بهرامی رئیس هیات و … با حضور در گلزار شهدای کرمان ضمن تجدید میثاق با مقام شامخ شهدا، مزار سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را نیز زیارت کرد.

دبیرکل فدراسیون موتورسواری و اتومبیل‌رانی در ادامه برنامه‌های سفر خود، مجمع سالیانه عادی هیئت موتورسواری و اتومبیل‌رانی استان کرمان را برگزار خواهد کرد.

همچنین صبوریان در جریان سفر دو روزه خود به کرمان، ضمن دیدار با مسئولان استانی در راستای توسعه این رشته ورزشی، مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور را نیز از نزدیک تماشا خواهد کرد.