در نشست نایب رئیس فدراسیون با نماینده رفسنجان و انار مطرح شد:

گام بلند برای احداث پیست بین‌المللی موتورسواری در رفسنجان/ تأکید بر ایمنی جوانان و حمایت فدراسیون

در دیداری میان نایب‌رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و نماینده مردم رفسنجان و انار، بر لزوم احداث پیستی با استانداردهای جهانی و توقف موتورسواری پرخطر در جاده‌ها تأکید شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی؛ فیروزه سیدمهدی، نایب‌رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، با حضور در دفتر احمد انارکی‌محمدی نماینده مردم رفسنجان و انار، پیرامون توسعه زیرساخت‌های این ورزش در منطقه گفتگو کرد. 

در این نشست که با حضور میلاد مقیمی‌زاده سخنگو و مدیر روابط عمومی فدراسیون، حسین رضایی فرماندار رفسنجان، رضا ابراهیمی مدیرکل دیوان محاسبات استان و محمدعلی بهرامی رئیس هیات استان برگزار شد، محورهای مهمی مورد بررسی قرار گرفت.

احمد انارکی‌محمدی در این نشست با اشاره به پتانسیل بالای رفسنجان و وجود علاقه‌مندان بی‌شمار به رشته موتورسواری، اظهار داشت: موتورسواری در جاده‌های عمومی در شأن جوانان ما نیست و بازی با جان آن‌هاست. حق این جوانان است که در محیطی ایمن و استاندارد تخلیه انرژی کنند.

وی با اعلام تخصیص زمینی به مساحت ۱۵ هکتار برای این امر، از فدراسیون درخواست کرد در طراحی نقشه و تدوین استانداردهای بین‌المللی پیش‌قدم شود تا با بهره‌گیری از ظرفیت بخش خصوصی، این پروژه به سرانجام برسد. وی همچنین خواستار اعزام مدرسین ملی برای ارتقای سطح آموزش علمی جوانان منطقه شد.

در ادامه، فیروزه سیدمهدی ضمن تمجید از نگاه فنی و دغدغه‌مند نماینده رفسنجان، گفت: بسیار خرسندیم که یک نماینده مجلس با چنین تعهد و نگاه کارشناسی، پیگیر سلامت و امنیت جوانان است. فدراسیون از روز نخست طراحی نقشه تا لحظه بهره‌برداری، در کنار شما خواهد بود و تمام توان فنی و ایمنی خود را به کار می‌گیرد.

نایب‌رئیس فدراسیون همچنین خواستار حمایت مجلس در تسهیل فرآیند صدور مجوزها و نگاه حمایتی قانون‌گذار به این رشته پرطرفدار شد تا دغدغه‌های مشترک فدراسیون و مسئولین محلی در ساماندهی موتورسواران به سرعت عملیاتی شود.

در پایان این نشست به‌رسم یادبود کلاه ایمنی منقش به لوگو رسمی فدراسیون نیز به احمد انارکی محمدی اهدا گردید.

  • 19:05
  • 1405/03/08
  • 686