اکران اختصاصی فیلم سینمایی لاله با حضور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

بعد از یک دهه، فیلم لاله عصر روز گذشته با حضور مسئولان سینمایی وزارت ارشاد، مرکز گسترش تجربی سینمایی، هنرمندان و جمع کثیری از علاقمندان و ورزشکاران رشته اتومبیلرانی اکران اختصاصی شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی فیلم سینمایی لاله محصول مرکز گسترش تجربی سینمایی با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و مسئولان سازمان سینمایی وزارت ارشاد اکران اختصاصی شد.

فیلم سینمایی لاله روایتگر زندگی لاله صدیق بانوی قهرمان اتومبیلرانی ایران است. این فیلم با محوریت حضور مثبت و سازنده بانوان و امید آفرینی در نوروز ۱۴۰۰ بر پرده سینما خواهد نشست.
مازیار ناظمی بعد از تماشای این فیلم گفت : یکی از بهترین آثار سینمایی را با موضوع ورزش و زندگی قهرمانان شاهد بودیم و امیدوارم این تلاش ارزنده مرکز گسترش تجربی سینمایی و همینطور آقای نیک نژاد کارگران فیلم، مورد اقبال عمومی و خصوصا جامعه بزرگ و محترم این فدراسیون قرار بگیرد.

مازیار ناظمی افزود : سینمای ایران با قهرمانان مرد ورزشی زیادی روبرو بوده است و این فیلم از معدود آثار مناسب و به نظر من قوی برای معرفی چهره های قهرمان زن ورزش است که با دشواری متعدد مطرح می شوند ولی اکثرا در حجم تبلیغات گسترده قهرمانان مرد، کمرنگ و گاهی به راحتی فراموش می شوند 

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت : حمایت از آثار فرهنگی برای ما اولویت بالایی دارد و رشته موتورسواری و اتومبیلرانی سرشار از قصه ها و روایت های جذاب برای عامه مردم است 

بعد از یک دهه، فیلم لاله جمعه با حضور مسئولان سینمایی وزارت ارشاد، مرکز گسترش تجربی سینمایی، هنرمندان و جمع کثیری از علاقمندان و ورزشکاران رشته اتومبیلرانی اکران اختصاصی شد.