مسئول کمیته اسلالوم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی: کلاس‌های داوری در سال ۱۴۰۰ در کلیه استان‌ها برگزار می‌شود/ ۶ راند برای مسابقات قهرمانی کشور درنظر گرفتیم

مسئول کمیته اسلالوم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: امسال برای مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور ۶ راند درنظر گرفتیم. ۲ راند مسابقات همگانی خواهیم داشت که احتمالا در پیست آزادی برگزار می‌شود و بقیه مسابقات قهرمانی کشور در استان‌های داوطلب خواهد بود.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، محسن جعفری مسئول کمیته اسلالوم فدراسیون با اشاره به برنامه‌های این کمیته برای سال جدید اظهار داشت: کمیته اسلالوم درنظر دارد در سال ۱۴۰۰ کلاس‌های داوری را با توجه به نیازی که وجود دارد در کلیه استان‌ها برگزار کند.

وی افزود: در اولین قدم بین ۱۲ تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه  هرروز با حضور ۱۵ نفر کلاس‌های داوری اسلالوم را در استان البرز برگزار کردیم و در برنامه داریم که تا پایان سال در استان‌هایی که درخواست داشته باشند این کلاس‌ها را برگزار کنیم.

جعفری خاطرنشان کرد: امسال برای مسابقات اسلالوم قهرمانی کشور ۶ راند درنظر گرفتیم. ۲ راند مسابقات همگانی خواهیم داشت که احتمالا در پیست آزادی برگزار می‌شود و بقیه مسابقات قهرمانی کشور در استان‌های داوطلب خواهد بود.

مسئول کمیته اسلالوم ادامه داد: استان‌هایی که از لحاظ خوابگاه و پیست ایمن و استاندارد شرایط لازم را داشته باشند می‌توانند درخواست میزبانی دهند. طبق سنوات گذشته راند اول و آخر مسابقات در تهران برگزار می‌شود و برای راندهای دیگر با توجه به شرایط میزبان انتخاب خواهیم کرد.

وی اظهار داشت: این مسابقات به خاطر شرایط کرونایی بدون تماشاگر‌ برگزار می‌شود و هر راننده می‌تواند یک نفر همراه داشته باشد. بحث پروتکل‌های بهداشتی باید به نحو مطلوب اجرا شود.
جعفری در پایان با اشاره به اقدامات در دست کمیته اسلالوم فدراسیون برای سال جدید گفت: برگزاری دور‌ه‌های مختلف، صدور گواهینامه‌های ورود به مسابقات و آموزش مهارت‌های رانندگی جزو برنامه‌های آتی این کمیته خواهد بود.