مسئول کمیته موتورسیکلت اسپرت: استفاده از تمامی ظرفیت ها، رشد و توسعه ورزش آماتوری و حرفه ای جزو مهم ترین برنامه هایمان است

کمیته موتوراسپرت متشکل از رشته های سوپر بایک، موتورهای استریت، تورینگ و کروزر است

سام رحیمی مسئول کمیته موتور سیکلت اسپرت در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در خصوص برنامه های این کمیته اظهار داشت: هدف اصلی ما رشد و توسعه این ورزش از آماتور تا قهرمانی و سطح ملی است. استفاده از تمامی ظرفیت ها همچنین حضور در مسابقات برون مرزی و اعزام به مسابقات موتور سواری و ایجاد انگیزه برای جوانان و علاقه مندان ، بحث مهم درآمد زایی در دستور کارمان قرار دارد با برگزاری دوره های آموزشی و اردوهای مختلف
در استان ها می توانیم به اهدافمان جامه عمل بپوشانیم.
فعالیت کمیته موتور سیکلت اسپرت بر اساس سیاست های فدراسیون است و طی جلسه ای با حضور مسئولان فدراسیون و مدیران بخش موتورسواری برنامه های کمیته موتور اسپرت را تشریح کنیم و برنامه های این کمیته را طی یک پروپزال جامع به فدراسیون ارائه کنیم و در نهایت با تصمیم رییس فدراسیون برنامه ها به زودی اعلام می شود.

وی در خصوص تشکیل کمیته موتور سیکلت اسپرت اظهار داشت: برای اولین بار از نام موتور اسپرت استفاده شده است.
این کمیته متشکل از رشته های سوپر بایک، موتورهای استریت، تورینگ و کروزر است.
وی اظهار داشت: به این دلیل نام کمیته موتور اسپرت نامیده شده است که در سطح جهان هیچ مسابقه موتورسواری به نام موتور ریس وجود ندارد و مسابقات معمولا در غالب موتو جی پی، موتو ۲، موتو۳ و سوپر بایک برگزار می شود.

وی گفت موتور های مسابقه در کشور همان موتوراسپرت های خیابانی است که ورزشکاران با تغییراتی برای استفاده مسابقات در پیست استفاده می کنند، در سطح جهان از موتورهای استریت به عنوان موتور ورزشی استفاده نمی شود، با نظر رییس فدراسیون در نظر داریم از این موتورها در بخش آموزش، اسلالوم، تایم تریل وحرکات نمایشی استفاده کنیم تا از آنها استفاده بهینه کنیم و در ترویج موتورسواری صحیح و در غالب ورزش از این موتورها استفاده شود.