دیدار سرپرست و دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران با رئیس فدراسیون

تسریع روند برگزاری انتخابات هیات استان تهران در چارچوب گفتگوهای ناظمی و پرویزی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، علیرضا پرویزی و آرش حاجی جعفری، سرپرست و دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران با حضور در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با مازیار ناظمی، رئیس فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار که با حضور محسن خمارلو سرپرست دبیری فدراسیون و محمدجواد کرانی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان کرمانشاه و مسئول هماهنگی امور استانها برگزار شد، مسئله تسریع و ساماندهی روند برگزاری انتخابات هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان تهران در دستور کار قرار گرفت.

در چارچوب این نشست، ناظمی با اشاره به اینکه هیات استان تهران بعنوان مهم ترین و بزرگترین هیات استانی، می تواند کمک های بزرگی به فدراسیون انجام دهد و بلاتکلیفی های اخیر در حوزه ریاست این هیات که بیشترین جمعیت ورزشکار در این رشته را دارد صدمه های زیادی را به این رشته وارد می کند.

ناظمی همچنین با تاکید بر لزوم جبران عقب ماندگی های ناشی از برگزار نشدن انتخابات ریاست این هیات، ابراز امیدواری کرد که هر چه سریع تر و بلافاصله پس از احراز صلاحیت نامزدها، این انتخابات برگزار شود تا مجددا امکان استفاده حداکثری از ظرفیت های این هیات استانی فراهم شود. 

در مقابل، پرویزی و حاجی جعفری با ارائه گزارشی از عملکرد اخیر این هیات، در راستای افزایش تعاملات و همکاری ها با فدراسیون، ابراز تمایل کردند و ناظمی نیز صمیمانه از زحمات دست اندرکاران هیات استان تهران، طی ماه های اخیر تشکر و قدردانی نمود.