دو راند مسابقه قهرمانی کشور در استان یزد به یاد شهید خلیل حسن بیگی؛

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی یزد: پس از ۱۳ سال تعمیر پیست کراس یزد آغاز شده است/ از حمایت های فدراسیون تشکر می کنیم/ با تکمیل ترمیم پیست ها، میزبان یک مرحله از مسابقات موتورکراس و اسلالوم قهرمانی کشور خواهیم بود

رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی یزد: با تکمیل ترمیم پیست ها، میزبان دو راند مسابقه قهرمانی کشور در استان یزد به یاد شهید خلیل حسن بیگی خواهیم بود

مهدی دهقان رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان یزد در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون در خصوص برنامه های این هیات و میزبانی مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت:
پس از ۱۳ سال تعمیر پیست کراس استان یزد آغاز شده است و این فعالیت های عمرانی باعث افزایش انگیزه، حضور و استقبال ورزشکاران از رشته موتورکراس شده است.
این تعمیرات شامل سیستم لوله کشی، تهیه مخزن آب و اصلاح مشکل آبپاشی بوده است. با نهایی شدن این تعمیرات و ایجاد شرایط مطلوب در پیست کراس قصد داریم میزبان یک راند از مسابقات کراس قهرمانی کشور در استان یزد به یاد شهید گرانقدر خلیل حسن بیگی باشیم.

دهقان گفت: در مرحله نخست مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور که هفته گذشته برگزار شد، پس از سالها استان یزد صاحب مقام چهارم و پنجم شد.

رئیس هیات موتورسوای و اتومبیلرانی یزد در خصوص رشته اتومبیلرانی گفت: استان یزد در رشته اسلالوم سابقه خوبی دارد و جزو مقام آوران این رشته در کشور بوده است. ورزشکاران با انگیزه در تمرین ها حضور پیدا می کنند، خانم فلاحی پور در نخستین راند مسابقات اسلالوم مقام نخست را کسب کرده و در سال گذشته در مجموع مقام اول کشور را کسب کرده است و در حال حاضر مسئول کمیته اسلالوم استان هستند و از تجربیات ایشان در رشته اتومبیلرانی در استان یزد استفاده خواهیم کرد.

دهقان گفت: همچنین تعمیرات فاز دو پیست اتومبیلرانی نیز در دستورکار قرار گرفته‌ و برای کسب میزبانی مسابقات اسلالوم اصلاح آسفالت، افزایش طول پیست، افزایش سکو جایگاه تماشاگران، سایه بان و سیستم روشنایی امیدواریم بتوانیم میزبان این مسابقات باشیم.

رئیس هیات استان یزد در پایان گفت: هیات استان یزد با نیروی انتظامی تعامل خوبی دارد و این ارتباط خوب نیز به نفع ورزشکاران است. از فدراسیون به دلیل حمایت هایی که از هیاتهای استانی وبخصوص هیات یزد داشته است تشکر می کنیم، از اداره ورزش و جوانان که حامی ما بوده نیز تشکر می کنیم.
تمام تلاش ما این است که ورزشکاران با خیالی آسوده در محیط ورزشی که متعلق به خودشان است به تمرین و مسابقه بپردازند.