اعطای گواهینامه به شرکت کنندگان دوره اتومبیلرانی حرفه‌ای در کویر‌های ایران/ برگزاری آموزش‌های جدید با مشارکت موسسه جغرافیا

مراسم اعطای گواهینامه و مدارک به شرکت کنندگان دوره اتومبیلرانی حرفه‌ای در کویر‌های ایران صبح امروز ۲۳ اردیبهشت ماه در آکادمی فدراسیون برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مراسم اعطای گواهینامه و مدارک به شرکت کنندگان دوره اتومبیلرانی حرفه‌ای در کویر‌های ایران ۲۳ اردیبهشت ماه در آکادمی فدراسیون برگزار شد.

در ابتدای جلسه دکتر رجایی از نحوه برگزاری و همکاری مشترک با فدراسیون ابراز رضایت کرد و در خصوص ادامه برگزاری دوره‌های آموزشی مشترک بین فدراسیون و موسسه جغرافیا تاکید کرد.

دکتر مازیار ناظمی رئیس فدراسیون، توسعه آموزش در تمامی رشته‌ها برای بانوان و آقایان را به عنوان یکی از برنامه های اصلی فدراسیون در سال جدید نام برد و از دست‌اندرکاران برگزاری این دوره تقدیر و تشکر کرد.

دکتر عباس رجایی رئیس موسسه جغرافیا، مهران مقصودی عضو هیات علمی دانشگاه تهران مهرناز جمالی مسئول آکادمی فدراسیون در این جلسه حضور داشتند.

در پایان نیز، شرکت کنندگان در این دوره مدارک خود را دریافت کردند
گفتنی است دوره اتومبیلرانی حرفه‌‌ای در کویرهای ایران با همکاری موسسه جغرافیا دانشگاه تهران ۱۱ الی ۱۵ اردیبهشت ماه در دو بخش تئوری و عملی برگزار شده بود.