نسخه آزمایشی سامانه ملی و سایت خبری جدید فدراسیون افتتاح شد/

ایجاد شفافیت، ساماندهی مدارک و داده ها و جمع آوری و ابطال احکام جعلی و غیرمتعبر در دستور کار سامانه ملی موتورسواری و اتومبیلرانی

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و مهندس حسین پور مجری طرح سامانه فدراسیون، نسخه آزمایشی سامانه ملی موتورسواری و اتومبیلرانی و سایت خبری جدید فدراسیون افتتاح و به زودی رونمایی خواهد شد.

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در این خصوص اظهار داشت: ایجاد شفافیت، ساماندهی مدارک و داده های مرتبط با افراد و کمیته ها  و جمع آوری و ابطال احکام  غیرمعتبر از جمله اهداف اصلی ایجاد این سامانه به شمار می آیند. در این میان، ایجاد پنل کاربری برای تمامی هیات های استانی و کمیته های تخصصی فدراسیون در دستور کار این پروژه قرار گرفته است.

ناظمی در خصوص امکانات این سامانه افزود:
هر قهرمان ، مربی و عضو فدراسیون با ورود به سامانه ملی صفحه اختصاصی خود را خواهد داشت.
وی ادامه داد: از این پس تمامی ثبت نام های فدراسیون، از جمله کارت های عضویت، خرید بلیت، اجاره پارکینگ و... بصورت الکترونیکی و از طریق سامانه ملی موتورسواری و اتومبیلرانی صورت می پذیرد. تمامی افراد با ورود به سامانه، ملزم به ثبت نام و دریافت نام کاربری و رمز عبور انحصاری خود خواهند بود که به موجب آن، هر فرد دارای نمایه شخصی خود در سامانه ملی خواهد شد.
ناظمی افزود: تمامی تراکنش های مالی صورت گرفته در سایت و اطلاعات مربوط به آنها بصورت کاملاً شفاف قابل بررسی توسط نهادهای ناظر نظیر سازمان بازرسی کل کشور و... خواهد بود. همچنین در کنار سرعت بخشیدن به ساز و کار صدور احکام گوناگون، راستی آزمایی این احکام و بررسی اصالت احکام مربیگری، داوری، قهرمانی و... نیز از این پس در دستور کار قرار خواهد گرفت.