دیدار رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با کاردار و سرکنسول قطر در ایران

مازیار ناظمی با محمدبن عبدالعزیز العطیه سرکنسول قطر در ایران در خصوص راهکارها و فرصت های همکاری میان ایران و قطر در رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، صبح امروز دوم بهمن ماه محمدبن عبدالعزیز العطیه سرکنسول و کاردار کشور قطر در ایران با دکتر مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در محل فدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدارراهکارها و فرصت های همکاری میان ایران و قطر در رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی بررسی شد.

مازیار ناظمی در این دیدار صمیمانه ضمن خوشامدگویی از امکان همکاری میان جمهوری اسلامی ایران و قطر در برگزاری مسابقات مختلف از جمله رالی منطقه ای و بین المللی ابراز امیدواری كرد و خاطرنشان ساخت: کشور ایران و قطر روابط دوستانه و صمیمانه ای از گذشته تا به امروز در عرصه های ورزشی دارند.

همچنین عبدالعزیز العطیه از برگزاری رویدادهای مشترک میان کشورهای ایران و قطر استقبال کرد ابراز امیدواری کرد همکاری های ایران و قطر در حوزه اتومبیلرانی به میزان قابل ملاحظه ای افزایش یابد.

گفتنی است محمدبن عبدالعزیز العطیه از ورزشکاران و علاقه مندان رشته رالی است و طبق توافق با رئیس فدراسیون ایران مقرر شد در مسابقات رالی آتی داخلی ایران حضور پیدا کند.