همزمان با عید غدیر؛

راند سوم مسابقات سوپر بایک برگزار می شود

دلداده: در مسابقات آسیا کاپ هند حضور داریم/ قبل از شروع فصل سرما تمامی مراحل مسابقات برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی، سهند دلداده مسئول کمیته موتورریس فدراسیون در خصوص برگزاری مسابقات سوپر بایک باشگاهها و دستجات آزاد کشور گفت: راند سوم مسابقات، روز جمعه ۳۱ تیرماه ساعت ۱۶ با عنوان جام غدیر در دو بخش آقایان و بانوان در ۱۰ کلاس برگزار می شود.
در نظر داریم با برگزاری دو راند دیگر در شهریور و مهر ماه برای نخستین بار قبل از شروع فصل سرما تمامی مراحل مسابقات را برگزار کنیم.

مسئول کمیته موتورریس گفت: آبان ماه امسال در مسابقات آسیا کاپ به میزبانی کشور هندوستان شرکت خواهیم کرد. در حال حاضر تمرکز بیشتری در کلاس ۲۵۰ سی‌سی داریم چون مسابقات هند در این کلاس برگزار میشوند. همچنین برای اولین بار در سال ۱۴۰۱ کلاس مقدماتی ۱۰۰۰ سی‌سی را هم برگزار کردیم تا علاقه مندان این کلاس بتوانند خودشان را محک بزنند.

دلداده در پایان گفت: از ریاست محترم کمیته ملی المپیک جمهوری اسلامی ایران بابت توجه به این رشته و در نظر گرفتن هدیه برای ورزشکاران تشکر می کنیم و با پیگیری های دکتر ناظمی رئیس فدراسیون هدایای کمیته ملی المپیک آماده شده و در هفته مسابقه طی مراسمی به ورزشکارانی که در مرحله اول روی سکو رفته بودند اهدا خواهد شد.

پی نوشت: ساعت برگزاری مسابقه از ۱۶ به ۹ صبح موکول شده است.