تجلیل از خانواده قهرمان فقید اتومبیلرانی کشور

برگزاری مراسم یادبود مرحوم فرشید طراح با حضور رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، صبح امروز پنجشنبه ۹ اردیبهشت، در مراسمی با حضور خانواده مرحوم فرشید طراح، قهرمان فقید اتومبیلرانی کشور، یاد و خاطره این ورزشکار خوشنام گرامی داشته شد و از خانواده وی تجلیل بعمل آمد.

در این مراسم یادبود که با حضور مازیار ناظمی رئیس فدراسیون، رضا پازند سرپرست نایب رئیسی، فیروزه سیدمهدی نایب رئیس بانوان، محسن خمارلو سرپرست دبیری فدراسیون در محل آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد، ضمن اعزاز و تکریم خاطره مرحوم فرشید طراح که سالها در چارچوب مسابقات اتومبیلرانی در سطح کشور افتخارات پرشماری را بدست آورده بود، به رسم تقدیر و قدردانی، لوحی از سوی رئیس فدراسیون به خانواده قهرمان فقید اتومبیلرانی کشور اهدا گردید.
 

پدر مرحوم طراح از دکتر ناظمی بدلیل زنده نگه داشتن یاد و خاطره فرزند قهرمانش تقدیر و تشکر کرد.
وی اظهار داشت:فرشید قبل از اینکه قهرمان ورزش باشد، قهرمان اخلاق بود،خوشحالم که شما هم فرشید را قهرمان اخلاق می دانید، از اینکه به یادش بودید تشکر می کنم.

خانم امانی همسر طراح از زحمات فدراسیون و دکتر ناظمی تقدیر و تشکر کرد و عنوان کرد: از شما ممنونیم که در زمان فوت فرشید  زحمت کشیدید و هماهنگی برای مراسم او را متقبل شدید، دوستان فرشید بسیار از شما تعریف کرده بودند، از اینکه در این شرایط سخت کرونا هنوز به یاد او و دو فرزندش بودید تشکر می‌کنم، فرشید عاشق این رشته بود و جو پیست و مسابقات را دوست داشت، برای شما در مسئولیت ریاست فدراسیون آرزوی موفقیت می کنم.

در ادامه، دکتر ناظمی ضمن تقدیر و تشکر و خوش آمد به پدر و همسر مرحوم فرشید طراح از خداوند منان طلب صبر برای خانواده و آمرزش برای آن مرحوم نمود.
سپس به دو فرزند و یادگار مرحوم طراح اشاره کرد و افزود: «همان طور که فرشید عضو این خانواده بود فرزندان آن مرحوم هم عضو این خانواده در فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی هستند، این دو عزیز امیدهای آینده فدراسیون هستند،من قدردانی از زحمات پیشکسوتان و قهرمانان را وظیفه خود میدانم و هر کاری در این خصوص از دستم برآید انجام خواهم داد. ناظمی افزود: جا دارد یادی هم از مرحوم سامیار مظاهری کنیم روح آن مرحوم نیز شاد باشد.
رییس فدراسیون اتومبیلرانی و موتورسواری گفت: با تکریم  بزرگان و احترام به پیشسکوتان و قهرمانان به دنبال هویت بخشیدن و فرهنگ سازی در این بخش هستیم.
وی افزود: انشاالله به زودی با کمک صندوق حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش همایشی برگزار خواهیم کرد تا بزرگان این فدراسیون و رشته موتورسواری و اتومبیلرانی را دور هم جمع کنیم. 

وی در پایان مجدداً از حضور پدر، همسر، فرزندان و خانواده مرحوم طراح که در این مراسم شرکت کرده بودند تشکر و قدردانی کرد و  با درخواست مازیار ناظمی ، پسر و دختر مرحوم طراح به عضویت افتخاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی در آمدند.