به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر؛

رژه و همایش بزرگ موتورسواری و اتومبیلرانی استان آذربایجان شرقی برگزار شد

به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر رژه و همایش موتورسواری و اتومبیلرانی از تبریز محل اداره کل ورزش و جوانان استان شروع و در روستای تاریخی کندوان بعد از همایش و مراسمات پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان شرقی، این رژه با حضور ۱۵۰ موتور و خودرو ‌کلاسیک، تیونینگ، سافاری، آفرود، کراس، اندرو، ریس، استریت، تورینگ از شهرستان های تبریز و اسکو  برگزار شد.
ورزشکاران در روستای تاریخی کندوان با استقبال گرم مسئولین شهرستان اسکو و دهیاری کندوان  روبه‌رو شدند.

همایش و مراسم با حضور امام جمعه اسکو حجت الاسلام حاج آقا کاظم حافظ نیا، فرماندار اسکو و سیامک امیرخیزی، رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی برگزار شد  و از جانباز سرافراز عملیات بیت المقدس آقای علی کروبی اسکویی تجلیل بعمل آمد. همچنین از مسئولین، عوامل و ورزشکاران، توسط فرماندار و ریاست هیات در راستای همکاری برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن این رویداد تجلیل شد. 

امیرخیزی ضمن تبریک و گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر از تمامی مسئولانی که در این همایش همکاری داشتند تشکر کرد و گفت این برنامه ها مستلزم هماهنگی و همکاری همه جانبه است و پیرو آن از نیروی محترم انتظامی استان، پلیس راه استان، راهور تبریز و اسکو، سپاه و بسیج ورزشکاری استان، فرمانداری اسکو و اداره ورزش و جوانان استان و شهرستان اسکو، صدا وسیما و اصحابه رسانه، عوامل برگزاری و ورزشکاران تقدیر و تشکر نمود و ادامه داد که هیات استان قصد دارد با وجود این مشارکت ها، کارهای فرهنگی را گسترش داده و همایشات بیشتری را در سطح استان و شهرستان ها برگزار نماید تا در ضمن بهره‌مندی از فیوضات معنوی و زنده نگه داشتن ارزش ها در راستای ایجاد شور و نشاط جامعه و گسترش مشارکت جوانان در فعالیت های اجتماعی اقدام گردد.