دیدار رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با معاون وزیر ورزش و جوانان؛

  ناظمی: از ظرفیت سمن‌ها می‌توانیم در برگزاری رویدادهای فرهنگی و ورزشی استفاده کنیم/ یامین‌پور: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مخاطبان زیادی در کشور دارد/ از اقدامات فدراسیون حمایت می‌کنیم 

مازیار ناظمی امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر وحید یامین‌پور معاون امور جوانان دیدار و گفتگو کرد. 


به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، مازیار ناظمی امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر وحید یامین‌پور معاون امور جوانان دیدار و گفتگو کرد. 
در این دیدار درخصوص همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با معاونت جوانان وزارتخانه و نحوه مشارکت فدراسیون و معاونت جوانان موارد متعددی مطرح شد. 
مازیار ناظمی عنوان کرد فدراسیون این ظرفیت را دارد که به مناسبت‌های مختلف و در بخش مسابقات ویژه سمن‌ها با معاونت جوانان همکاری داشته باشد و مسابقاتی در بخش های رالی، آفرود و موتورسواری را برای اعضای سمن‌ها برگزار کنیم. 
همچنین موضوع آموزش مخاطبان سمن‌ها توسط آکادمی بین‌المللی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی یکی دیگر از مباحث مطرح شده در این جلسه بود که با استقبال خوب دکتر یامین‌پور همراه شد. 
معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در این جلسه ضمن تشکر از اقدامات صورت گرفته توسط فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی اظهار داشت: اقدامات صورت گرفته در این فدراسیون و برگزاری مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی جذابیت زیادی برای مردم دارد و در نقاط مختلف کشور مورد توجه است. 
یامین‌پور از پیشنهادات مازیار ناظمی استقبال کرد و قرار شد در مسابقات آینده از سمن‌هایی که علاقه‌مند هستند در این حوزه فعالیت کنند استفاده شود و در رویدادهای فرهنگی و ورزشی فدراسیون حضور پویایی داشته باشند.