ديدار رئیس سازمان بسيج ورزشکاران كشور با رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

رئیس سازمان بسیج ورزشکاران صبح امروز با حضور در پیست اتومبیلرانی آزادی ضمن دیدار با مازیار ناظمی رئیس فدراسیون،از امکانات این پیست بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی صبح امروز ۳۱ فروردین ماه دکتر مهدی میرجلیلی رئیس سازمان بسیج ورزشکاران ضمن بازدید از پیستهای سرعت و موتورکراس مجموعه ورزشی آزادی با مازیار ناظمی رییس و مدیران فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی دیدار و گفتگو کرد. 

در این نشست در خصوص چارچوب شکل گیری و افزایش همکاری های دو طرفه فی‌ ما بین فدراسیون و سازمان بسیج ورزشکاران بحث هایی مطرح شد که مازیار ناظمی در این خصوص گفت : فدراسیون آمادگی دارد تا با مشخص شدن محورهای آموزشی کلاسهای هدفمند و تخصصی را توسط کمیته آموزش فدراسیون برای بسیج ورزشکاران برگزار نماید. 

استفاده از ظرفیت های سازمان بسیج ورزشکاران جهت تشکیل تیم و شرکت در مسابقات موتورسواری و اتومبیلرانی ، تاکید بر روی بخش فرهنگی و فرهنگ سازی در حوزه رانندگی، برگزاری مراسم کمک های مومنانه ، همکاری های دو جانبه در خصوص برگزاری مراسمات ورزشی درمحلات و روستاها، اهتمام فدراسیون در راستای ترویج سیره شهدا از دیگر موضوعاتی بود که در این نشست مطرح شد. 

دکتر میرجلیلی ضمن تبریک انتخاب مازیار ناظمی و ماه مبارک رمضان به برگزاری مراسم کمک های مومنانه با مشارکت فدراسیون های ورزشی اشاره کرد و افزود: با تشکر از همکاری فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی قرار است در روز ولادت امام حسن مجتبی با حضور تعدادی محدودی از مسئولین و ورزشکاران این رشته مراسم کمک های مومنانه را برگزار کنیم. 

وی ادامه داد: مردم از این کار خداپسندانه جامعه ورزش بسیار راضی هستند و خوشحال اند که این کار خوب در ورزش ادامه دارد. پارسال به همت جامعه ورزش توانستیم حدود ۲۸۰ زندانی را آزاد کنیم. در سیل و زلزله موتور سواران و آفرود سواران فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی همیشه حضور داشتند و به کمک آمده اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

در سالگرد سردار سلیمانی هیات موتورسواری و اتومبیلرانی قزوین کار بسیار خوبی در حوزه اجتماعی انجام دادند. و در مراسمات مختلف ملی و مذهبی شاهد مشارکت موتورسواران و اتومبیلرانان بوده ایم.

در این نشست رضا پازند سرپرست نایب رئیسی، محسن خمارلو سرپرست دبیری، مسعود رهنما مشاور رئیس فدراسیون و محمود لاهرودی رئیس کمیته آموزش حضور داشتند و در خصوص فعالیت های خود در فدراسیون توضیحاتی را ارائه نمودند. 

در پایان اين دیدار دکتر میرجلیلی به همراه دکتر مازیار ناظمی رئیس فدراسیون با حضور در پیست های اتومبیلرانی و موتورسواری مجموعه ورزشی آزادی از برخی امکانات و ظرفیت های فدراسیون بازدید نمودند.