دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمان: عدم حمایت رئیس هیات کرمان مانع میزبانی مسابقات قهرمانی کشور شد/ ورزشکاران از وضعیت فعلی هیات ناراضی هستند

دبیر هیات موتورسواری و اتومبیلرانی کرمان: عدم حمایت رئیس هیات کرمان مانع میزبانی مسابقات قهرمانی کشور شد/ ورزشکاران از وضعیت فعلی هیات ناراضی هستند

به گزارش روابط عمومی فدارسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، محمد سیدی دبیر هیات استان کرمان در خصوص لغو میزبانی مسابقات در این استان اظهار داشت: با پیشنهاد، کمک وهمت کمیته های آفرود و موتوکراس قرار بود کرمان میزبان مسابقات قهرمانی کشور باشد ما نیز با استقبال از این اتفاق از آنها حمایت کردیم ولی متاسفانه از طریق رئیس هیات هیچ حمایتی صورت نگرفت و منجر به لغو برگزاری این مسابقات شد.

دبیر هیات کرمان گفت: این دو مسابقه با کمک کمیته ها تا مرز برگزاری و اجرا پیش رفت اما به دلیل کوچکترین جزئیات مالی که انتظار حمایت از رئیس هیات می رفت این مسابقات لغو شد. با توجه به اینکه رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان، فرماندار شهرستان کرمان هستند می توانند کمک های زیادی به برگزاری مسابقات داشته باشند اما کمکی صورت نگرفت.

هزینه برگزاری مسابقات، جوایز و جزئیات را کمیته ها بر عهده گرفتند تا این اتفاق بزرگ در کرمان انجام شود و بتوانیم میزبان مسابقات کشوری باشیم،
تیم کرمان در آخرین مسابقه موتورکراس قهرمانی کشور مقام نخست را کسب کرد واین تیم در وضعیت خوبی به سر میبرد، ورزشکاران دوست دارند این شرایط مستمر باشد ولی حمایتی از طرف رئیس هیات صورت نمی گیرد.

وی با اعلام استعفای خود از این سمت اظهار داشت: یک سری مشکلات داخلی هم وجود دارد، اشخاصی که توسط رئیس هیات منصوب شدند به دنبال کارشکنی هستند، این افراد ورزشی نیستند ولی با مداخله و نظرات غیر ورزشی همیشه مشکل ساز ادامه راه می شوند و به دلیل عدم همکاری و همفکری این افراد تفرقه بین ورزشکاران ایجاد شده است.

دبیر هیات استان کرمان گفت: بیش از ۹۰ درصد ورزشکاران از وضعیت فعلی هیات ناراضی هستند در مسابقات استانی هم مشکل داریم و امروز به مسابقات کشوری رسیده است.