رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان خراسان جنوبی: ورزشکاران خراسان جنوبی حضور فعالی در مسابقات قهرمانی کشور دارند

سامان اکبرپور: راه اندازی آکادمی باعث شده که رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی به صورت حرفه‌ای به علاقه‌مندان آموزش داده شود

سامان اکبرپور رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان خراسان جنوبی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون درخصوص اقدامات صورت گرفته در این استان اظهار داشت: درپی سیاست‌های فدراسیون مبنی بر پویا شدن مسابقات ما نیز در استان خراسان جنوبی تمرکز خود را برای برگزاری رقابت‌های مختلف گذاشتیم. از ابتدای سال تا به الان موفق شدیم پنج مسابقه اسلالوم در بخش آقایان و ۴ مسابقه اسلالوم را در بخش بانوان برگزار کنیم.

وی افزود: همچنین موفق شدیم ۶ مسابقه موتورکراس استانی را برگزار کنیم که با استقبال خوب از سوی ورزشکاران استان همراه بود. یک مسابقه ریس نیز در این مدت برگزار شد که مسابقات کراس و ریس در بخش آقایان بود.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان جنوبی گفت: خوشبختانه ورزشکاران ما استقبال بسیار خوبی از مسابقات قهرمانی کشور داشتند و در رقابت‌های موتورکراس و دیگر رقابت‌های قهرمانی کشور چند شرکت کننده از خراسان جنوبی حضور داشت. فدراسیون برنامه‌ریزی مناسبی برای برگزاری مسابقات دارد و راه اندازی آکادمی باعث شده که رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی به صورت حرفه‌ای به علاقه‌مندان آموزش داده شود.

وی خاطرنشان کرد: برای توسعه رشته‌های زیرمجموعه فدراسیون نیاز است که برخی کلاس‌های آموزشی برگزار شود و ما در استان این آمادگی را داریم که میزبان برگزاری کلاس‌ها باشیم. امسال موفق شدیم یک دوره کلاس درجه سه مربگیری در بخش اتومبیلرانی برگزار کنیم که نیاز است کلاس‌های دیگر نیز برای ارتقای دانش فنی ورزشکاران برگزار شود.