رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان شمالی:هیات‌های گرمه و جاجرم در خراسان شمالی فعال شده است/ اولویت ما برای توسعه رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی در استان برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری است

فرزاد احمدی : اولویت ما برای توسعه رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی در استان برگزاری دوره‌های مربیگری و داوری است

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، فرزاد احمدی رییس هیات استان خراسان شمالی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون با اشاره به فعالیت‌های انجام شده در این استان اظهار داشت: در چند ماه اخیر به دلیل برخی مشکلاتی که در پیست موجود بود پیست را بازسازی کردیم و هفته آینده با تمام تعمیرات مورد بهره برداری قرار می‌گیرد.

وی افزود: کمیته‌های درگ و اسلالوم ما فعال است و اخیرا توانستیم در چند مسابقه کشوری حضور پیدا کنیم و ورزشکاران ما موفق به کسب چند عنوان نیز شدند. همچنین یکی از موتوسواران ما در کلاس 125 سی سی حرکات نمایشی توانست در مسابقات اصفهان عنوان سوم را به دست آورد. پیست موتورکراس ما نیاز به انجام تغییراتی دارد که سعی می‌کنیم به زودی افتتاح شود.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان خراسان شمالی تصریح کرد: هیات‌های برخی از شهرهای زیرمجموعه ما از جمله گرمه و جاجرم فعال نبود که خوشبختانه توانستیم این هیات‌ها را نیز فعال کنیم. سعی کردیم در حدود این دو سال با وجود همه مشکلاتی که وجود دارد از جمله مشکلات اقتصادی و همچنین شرایط کرونایی فعالیت هیات استان و دیگر شهرهای تابعه مستمر باشد و روز به روز موفقیت دوچندانی داشته باشیم و به جلو حرکت کنیم.

احمدی خاطرنشان کرد: هدف ما در هیات استان این است که به همه ورزشکاران در کمیته های مختلف پاسخگو باشیم و تا حد توان بتوانیم مشکلات آنها را حل کنیم. درخصوص بحث موتور سنگین نیز چند جلسه را با مسئولین استانی برگزار کردیم که ورزشکاران این رشته نیز بتوانند فعالیت خود را ادامه دهند. سعی ما این است که در چارچوب ضوابط و قانون تلاش خود را برای بهبود وضعیت همه رشته های موتورسواری و اتومبیلرانی استان خراسان شمالی انجام دهیم.

وی گفت: یکی از مشکلات ما در استان بحث تربیت داور و مربی است که برای این موضوع چندین بار با فدراسیون مکاتبه کردیم که استان خراسان شمالی را در اولویت بگذارند. منتظر هستیم که کلاس‌های آموزشی برای علاقه‌مندان برگزار شود و این آمادگی را داریم که میزبان این کلاس ها باشیم و یا اینکه به صورت آنلاین این کلاس ها برگزار شود. اخیرا در استان موفق شدیم که یک کارگاه آموزشی برای ورزشکاران و همچنین یک کلاس کمک های اولیه را برگزار کنیم که با استقبال خوبی همراه بود.