بازدید وزیر ورزش و جوانان از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی

دکتر سجادی: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی مخاطبان بسیار دارد و بدنبال همگانی تر کردن این ورزش باشید، توسعه ورزش بانوان این رشته حتما در برنامه مدیریتی شما باشد  مازیار ناظمی گفت : بزودی یکی از پروژه های مهم فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با حضور دکتر سجادی افتتاح می شود 



به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، دکتر سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان امروز با حضور در ساختمان فدراسیون با رییس و کارکنان فدراسیون دیدار و گفتگو کرد. 
وزیر ورزش و جوانان طی این دیدار نشستی را با رییس و نایب رییس آقایان و بانوان فدراسیون داشت و در جریان عملکرد فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی قرار گرفت. 
دکتر سجادی در این نشست از فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به عنوان فدراسیونی که مخاطبین زیادی دارد یاد کرد و درخصوص همگانی کردن این رشته ها، جذب اقشار مختلف مردم و پیش‌بینی دسترسی همگان به امکانات فدراسیون به خصوص در بخش‌هایی که امکان دسترسی رده‌های سنی وجود دارد و بتوانند فعالیت داشته باشند تاکید کرد. 
وزیر ورزش و جوانان در بخش دیگری از این جلسه به موضوع آموزش پرداخت و اظهار داشت: آموزش‌های مستمر چه در سطح حرفه‌ای و چه در سطح همگانی باید با سازمان‌هایی که در این حوزه می‌توانند فعالیت داشته باشند ایجاد شود. این ارتباط می‌تواند با سازمان‌هایی مثل شهرداری‌ها، هلال احمر ادامه داشته باشد. 
وی ادامه داد: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی می‌تواند ارتباط بین‌المللی خود را به ویژه با کشورهای حاشیه خلیج‌فارس گسترش دهد و در راستای توسعه دیپلماسی ورزشی بتوان قابلیت‌های فنی را ارتقا داد و کسانی که علاقه به فرهنگ ایرانی اسلامی هستند به کشور ما بیایند. 
دکتر سجادی همچنین در این دیدار به ایجاد زیرساخت‌های پایدار در فدراسیون اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مشکلاتی که از گذشته در فدراسیون باقی مانده باید برطرف شود. 
وی با تاکید بر توسعه ورزش بانوان نیز اظهار داشت: باید به صورت مجزا ردیف مالی در فدراسیون برای رشد و توسعه ورزش بانوان چه در حوزه موتورسواری و هم در حوزه اتومبیلرانی درنظر گرفته شود و در برنامه مدیریتی شما باشد 
به زودی قرار براین شد که جلسه‌ای با اعضای هیات رییسه فدراسیون در حضور دکتر سجادی برگزار شود و مشکلات به صورت تخصصی‌تر بررسی شود. 
با اعلام مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بزودی یکی از پروژه های مهم با حضور آقای دکتر سجادی  وزیر ورزش و جوانان افتتاح خواهد شد 
لازم به ذکر است در این دیدار علی رغبتی مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی وزارت ورزش و جوانان، خسروی مدیرکل دفتر امور مشتر‌ک فدراسیون‌ها و کاوه احمدی مدیرکل روابط عمومی دکتر سجادی را همراهی کردند.