مسئول کمیته موتورکراس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی: اولین راند مسابقات موتورکراس در 6 کلاس برگزار می‌شود/ حمایت‌های فدراسیون بهترین شرایط را برای کمیته‌ها رقم می‌زند

اولین راند مسابقات موتورکراس در شهر آباده استان فارس روز پنج‌شنبه و جمعه 4 و 5 آذرماه برگزار می‌شود


به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، امیر ثابتی‌فر مسئول کمیته موتورکراس درخصوص برگزاری اولین راند مسابقات موتورکراس قهرمانی کشور که به میزبانی استان فارس برگزار خواهد شد اظهار داشت: اولین راند مسابقات موتورکراس در شهر آباده استان فارس روز پنج‌شنبه و جمعه 4 و 5 آذرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: این مسابقات در 6 کلاس 65 سی‌سی، 50 سی‌سی، 85 سی‌سی، 250 سی‌سی جوانان، 450 سی‌سی جوانان، 250 سی‌سی بزرگسالان و 450 سی‌سی بزرگسالان برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است با توجه به رده‌های سنی، کلاس 50 سی‌سی تا رده 9 سال، 65 سی‌سی تا رده 9 تا 12 سال، 85 سی‌سی تا رده 12 تا 15 سال و از 15 سال به بعد شامل جوانان و بزرگسالان را شامل می‌شود.
مسئول کمیته موتورکراس فدراسیون گفت: روز پنج‌شنبه متقاضیان می‌توانند تمرین و تایم گیری را انجام دهند و بعد از آن آماده حضور در مسابقات شوند. خوشبختانه با حمایت‌های خوب فدراسیون به خصوص دکتر ناظمی شاهد هستیم که همه کمیته‌ها در یکی دوماه گذشته مسابقات خود را برگزار کردند و حالا در کمیته موتورکراس هدف ما این است که با برنامه‌ریزی شاهد برگزاری مسابقات به شکل مطلوب باشیم و قطعا بهترین شرایط برای کمیته‌ها رقم خواهد خورد.

وی گفت: هیات استان فارس نیز همکاری لازم را با کمیته موتورکراس در این مدت داشته و امیدوارم که علاقه مندان به این رشته و شرکت کنندگان شاهد برگزاری مسابقات در بهترین سطح باشند.