رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی آذربایجان غربی: برگزاری مسابقات قهرمانی کشور اقدام ارزشمند فدراسیون و کمیته‌ها بود

مسابقات اسلالوم با حضور سه استان شمالغربی کشور در ارومیه برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، سید حسین حسینی درخصوص برنامه‌های هیات استان آذربایجان غربی اظهار داشت: مسابقات اتومبیلرانی اسلالوم را با دعوت از سه استان آذربایجان شرقی، کردستان و آذربایجان غربی مهرماه در ارومیه برگزار کردیم. 

وی افزود: ۷۰ نفر در این مسابقات شامل ۱۲ خانم و ۵۸ آقا حضور داشتند و این رقابت‌ها در چهار کلاس برگزار شد که در پایان از نفرات برتر تجلیل شد. این مسابقات با حضور تمام کمیته‌های هیات استان طبق قوانین و مقررات ابلاغی و پروتکل‌های بهداشتی برگزار شد.

حسینی همچنین درخصوص برگزاری رژه و همایش خودرویی و موتورسواران استان آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: این همایش به مناسبت گرامیداشت هفته تربیت بدنی و با حضور جمع زیادی از رانندگان آفرود، سرعت، کلاسیک و موتورسواران کراس و ریس به میزبانی مجموعه ورزشی ۶۰۰۰ فری غدیر ارومیه برگزار شد. 

وی گفت: این همایش و رژه به صورت سراسری در شهرستان‌های تابعه استان سلماس، خوی، میاندوآب، مهاباد و اشنویه برگزار شد و پلیس راهور نیز با همکاری که با هیات داشت نظم خاصی را به مسابقات داده بود.

رییس هیات آذربایجان غربی درخصوص برگزاری مسابقات کشوری و ازسرگیری مسابقات اظهار داشت: خوشبختانه شاهد هستیم با تدابیدی که اندیشیده شد مسابقات رشته‌های مختلف توسط فدراسیون درحال برگزاری است. انجام مسابقات باعث می‌شود ورزشکاران انگیزه دوباره‌ای پیدا کنند و شاهد رشد و توسعه رشته‌های مختلف باشیم و این اقدام ارزشمندی است که توسط فدراسیون و کمیته‌ها درحال انجام است.