پیام رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به مناسبت روز جهانی گردشگری: روز جهانی جهانگردی بر مقاوم‌ترین صنعت جهان مبارک باد

کمیته گردشگری ورزشی با همراهی متخصصان و دستگاه‌های مرتبط با نشاط و با برنامه کار خود را ادامه می‌دهد 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواري و اتومبيلراني، مازیار ناظمي در پیامی ضمن تبریک روز جهانی گردشگری به عموم فعالان و علاقمندان این بخش گفت: بدون شک گردشگری به عنوان یک صنعت سودآور جایگزینی مناسب برای درآمدهای نفتی در کشوری مثل ایران است.

وی ادامه داد: جهانگردی و توریسم فرصت منحصر به‌ فردی برای همه ماست تا با همکاری یکدیگر نقش سفر و گردشگری را به‌عنوان یک فعالیت بزرگ بشر در قرن بیست‌ویکم در ایجاد آینده‌ای بهتر ترفیع دهیم.

ناظمی افزود: از زمان حضورم در فدراسیون با تشکیل کمیته گردشگری ورزشی بدنبال احیای فرصت‌های خوب این بخش برای این رشته و آموزش علاقمندان آن بودم. 

رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی گفت: کمیته گردشگری ورزشی با همراهی متخصصان و دستگاه‌های مرتبط با نشاط و با برنامه کار خود را ادامه می‌دهد و بزودی برنامه‌های دیگری در سطوح آموزش و میدانی اجرا خواهیم کرد‌.

ناظمی ادامه داد: توسعه و رشد گردشگری مظلوم ترین صنعتی بود که با شیوع ویروس کرونا بسیار آسیب دید و به سهم خودم  روز جهانی جهانگردی را به مقاوم‌ترین صنعت جهان تبریک می گویم.