رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان:با حمایت مازیار ناظمی کمیته‌ها و هیات‌های استانی جان تازه‌ای گرفته‌اند/همدان ظرفیت خوبی در رشته اندرو دارد

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان همدان گفت: همدان ظرفیت بسیار خوبی در رشته اندرو دارد و توانسته ایم این استان را به عنوان پایگاه این رشته در کشور معرفی کنیم.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، اصغر جهانیان رییس هیات استان همدان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون درخصوص برگزاری مسابقات اندرو قهرمانی کشور اظهار داشت: مسابقات اندرو قهرمانی کشور برای دومین بار است که به میزبانی همدان برگزار می شود و برای اولین بار قرار است در این مسابقات انتخابی تیم ملی نیز انجام شود و نفرات برگزیده بتوانند به تیم ملی راه پیدا کنند.

وی در ادامه افزود: نفرات برتر مسابقات قهرمانی کشور به مسابقات جهانی ترکیه اعزام خواهند شد و اتفاق بسیار خوب این است که برای اولین بار قرار است تیم ملی اندرو به مسابقات برون مرزی اعزام شود. علاقه‌مندان زیادی در این رشته در سطح کشور حضور دارند که می‌توانند توانایی های خود را در رشته اندرو نشان دهند.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان خاطرنشان کرد: خوشبختانه با حضور دکتر ناظمی در این مدت شاهد اتفاقات خوبی در کمیته‌های مختلف بودیم. با حمایت رییس فدراسیون کمیته‌ها و هیات‌های استانی جان تازه‌ای گرفته‌اند و امیدواریم که با کم شدن شرایط کرونایی در کشور شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی کشور در همه رشته‌ها باشیم. برای برگزاری مسابقات اندرو نیز آقای ناظمی حمایت‌های لازم را داشتند و تلاش کردند که شرایط برگزاری مسابقه فراهم شود.

جهانیان افزود: همدان ظرفیت بسیار خوبی در رشته اندرو دارد و توانسته ایم این استان را به عنوان پایگاه این رشته در کشور معرفی کنیم. پیست بین المللی اندرو با همت هیات استان و ورزشکاران این رشته احداث شد که باعث می‌شود مسابقات به بهترین شکل در همدان برگزار شود.

وی ادامه داد: روز پنج شنبه مراحل ثبت نام از شرکت کنندگان آغاز می شود و روز جمعه مسابقات استارت خواهد خورد. همه هزینه های این مسابقات برعهده هیات استان همدان است و شرکت کنندگان که از استان‌های دیگر برای مسابقات اعزام می شوند لازم نیست هزینه ای را پرداخت کنند. 

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی همدان گفت: امیدوارم مسابقات در عالی ترین سطح برگزار شود و بتوانیم بهترین نفرات را برای تیم ملی انتخاب کنیم. رییس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی و مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان روز جمعه در محل مسابقات حضور دارند و از نزدیک نظاره گر خواهند بود.