رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان: فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی به دنبال اجرا شدن دیپلماسی ورزشی است

سرپرست تیم عمان رایدرز از توانایی موتورسواران اصفهان ابراز خوشنودی کرد

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی شهرام شاه‌زمانی رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان درخصوص هدف از حضور تیم عمان رایدرز در ایران و بازدید از استان اصفهان اظهار داشت: بعد از بازدیدی که این تیم از استان یزد داشت با هماهنگی که فدراسیون انجام داده بود آقای احمد الکندی، سرپرست تیم عمان رایدرز به همراه چند تن دیگر از اعضای تیم با استقبال خوب مسئولین به اصفهان آمدند.

وی افزود: بعد از مراسم استقبال تیم عمان رایدرز به سرپرستی احمد الکندی در پیست نقش جهان حاضر شدند. طی مراسمی در پیست نقش جهان چند خودرو به صورت نمادین نمایشی را اجرا کردند. همچنین در این مراسم هدایایی از سوی هیات استان اصفهان به آقای الکندی اهدا شد و هدایایی نیز از سوی ایشان به هیات اصفهان داده شد.

شاه‌زمانی ادامه داد: سرپرست تیم عمان رایدرز از حضور در ایران و اصفهان و مهمان‌نوازی که به عمل آمد ابراز خوشنودی کرد. الکندی در بازدید از تمرینات تیم موتورکراس ابراز داشت که موتورسواران خوبی در اصفهان حضور دارند و می‌توان از توانایی و ظرفیت‌های آنها در مسابقات بهره برد.

رییس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان اصفهان خاطرنشان کرد: تداوم این ارتباطات و حضور تیم‌های خارجی و افراد تاثیرگذار در کشورمان زمینه‌ساز اتفاقات خوب برای رشته موتورسواری و اتومبیلرانی خواهد بود و باعث می‌شود دیپلماسی ورزشی به بهترین شکل اجرایی شود.

وی اظهار داشت: بازخورد این سفرها در فضای مجازی توانایی فدراسیون و هیات‌های استانی را در توسعه رشته موتورسواری و اتومبیلرانی نشان می‌دهد. همچنین ورزشکاران نیز بیشتر ترغیب می‌شوند که تمرینات خود را با جدیت دنبال کنند و در مسابقات بین‌المللی حاضر شوند. فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی ایران به دنبال اجرا شدن دیپلماسی ورزش با کشورهای مختلف دنیا برای توسعه دو رشته موتورسواری و اتومبیلرانی است.

شاه‌زمانی گفت: تیم عمان رایدرز پیام‌آور صلح هستند که سفر خود را از بندرعباس شروع کردند، بعد از آن به یزد و اصفهان آمدند و در ادامه سفر خود به زنجان و تبریز خواهند رفت. مقصد بعدی این تیم کشور ترکیه است.