دارنده مقام قهرمانی سرعت در کشور: فدراسیون موتورسواری واتومبیلرانی تحول خوبی داشته است

برنارد عیوضی: برای رسیدن به آمادگی باید مسابقات هر ماه برگزار شود

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، برنارد عیوضی دارنده مقام قهرمانی مسابقات سرعت در کشور درخصوص برگزاری تمرین اتومبیلرانی درگ که در محل پیست آزادی برگزار شد اظهار داشت: خوشبختانه شاهد تحول خوبی در فدراسیون هستیم و با مدیریتی که صورت گرفت مسابقات تمرینی درگ و ترک دی در پیست آزادی برگزار می‌شود.

وی افزود: فدراسیون راه خوبی را درپیش گرفته و برگزاری این نوع مسابقات باعث می‌شود مخاطبان این رشته برای حضور در پیست دلگرم باشند و دیگر در خیابان‌ها تمرین و مسابقه انجام نخواهند داد. متاسفانه در سال‌های گذشته اینگونه برنامه‌ها از سوی فدراسیون برگزار نمی‌شد و علاقه‌مندان به رشته های اتومبیلرانی دلسرد شده بودند.

عیوضی خاطرنشان کرد: درحال حاضر فاصله ما با دیگر کشورهای توسعه یافته زیاد است و نمی‌توان انتظار داشت که در مسابقات بین‌المللی بتوانیم مقام خاصی کسب کنیم ولی همین که فدراسیون این برنامه‌ریزی را انجام داده و این مسابقات را برگزار می‌کند باعث خواهد شد رفته رفته بچه ها شرایط بهتری کسب کنند و برای حضور در مسابقات آماده شوند. باید در هر ماه این برنامه‌ها تداوم داشته باشد تا بتوانیم به آمادگی دست پیدا کنیم.