قهرمان مسابقات اتومبیلرانی درگ کشور: دکتر ناظمی و مجموعه فدراسیون برای خانم نعمت‌الهی سنگ تمام گذاشتند/ بدون حمایت فدراسیون سابق در مسابقات ارمنستان شرکت کردیم

سامان خنجری: دکتر ناظمی و خانم سیدمهدی برای حضور خانم نعمت الهی در مسابقات جهانی سنگ تمام گذاشتند و با حمایت‌های این عزیزان شاهد اتفاق تاریخی برای موتورسواری بانوان بودیم.

سامان خنجری، قهرمان مسابقات درگ کشور در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درخصوص حضور فهیمه نعمت‌الهی بانوی موتورسوار کشورمان در مسابقات جهانی ترکیه اظهار داشت: دکتر ناظمی و خانم سیدمهدی برای حضور خانم نعمت الهی در مسابقات جهانی سنگ تمام گذاشتند و با حمایت‌های این عزیزان شاهد اتفاق تاریخی برای موتورسواری بانوان بودیم.

وی با اشاره به اینکه در گذشته حمایت لازم برای اعزام‌ها صورت نمی‌گرفت گفت: در سال 2017 ما برای حضور در مسابقات چهارجانبه به ارمنستان رفتیم و این اعزام با مشکلات فراوان همراه بود. در روزی که به مسابقات رفتیم هیچ مسئولی از فدراسیون ما را بدرقه نکرد و با وجود اینکه در این مسابقات بنده عنوان اولی را به دست آوردم هیچ‌کس نیز به استقبال ما نیامد.

قهرمان مسابقات درگ کشور گفت: در فدراسیون جدید شاهد هستیم که رییس فدراسیون و دیگر تیم مدیریتی همه تلاش خود را برای اعزام خانم نعمت الهی به مسابقات جهانی انجام دادند. مراسم بدرقه خوبی برای خانم نعمت الهی برگزار شد و معاون وزیر ورزش نیز در این مراسم حضور داشت. مسئولین فدراسیون نیز بارها اعلام کردند که این اعزام صرفا برای کسب تجربه و بالارفتن مهارت است و کسب نتیجه با توجه به اینکه اولین اعزام بانوان است اهمیتی ندارد.

خنجری ادامه داد: متاسفانه زمانی که ما به مسابقات ارمنستان رفتیم با وجود اینکه دست خالی اعزام شدیم و با دست پر برگشتیم ولی هیچگونه استقبالی از ما نشد و هیچ انعکاس خبری نداشت. درحال حاضر فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی بهترین شرایط را فراهم کرده و قهرمانانی که می خواهند اسمی از خود به جا بگذارند بهترین فرصت را دارند که به مسابقات برون مرزی اعزام شوند. اگر در زمان ما اینچنین حمایتی صورت می‌گرفت قطعا نتایج بهترین نیز کسب می کردیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم که این حضور در مسابقات جهانی شروع خوبی برای خانم نعمت الهی باشد و در مسابقات بعدی شاهد درخشش این بانوی موتورسوار باشیم و دیگر بانوان موتورسوار نیز انگیزه کافی را داشته باشند که در این رشته به صورت جدی‌تر فعالیت کنند.