دیدار معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان با رئیس و نایب رئیس بانوان فدراسیون

فیروزه سیدمهدی نایب رئیس بانوان فدراسیون با حضور در دفتر مهین فرهادی زاد، با معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان به دیدار و گفتگو پرداختند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، ظهر امروز یکشنبه ۱۵ فروردین، مازیار ناظمی رئیس فدراسیون و فیروزه سیدمهدی نایب رئیس بانوان فدراسیون با حضور در دفتر مهین فرهادی زاد، با معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان به دیدار و گفتگو پرداختند.

در این جلسه، فیروزه سیدمهدی با ارائه گزارشی از عملکرد بانوان ورزشکار این رشته در حوزه های قهرمانی و همگانی در سال گذشته و برنامه ها و چشم انداز فدراسیون برای این حوزه در سال جدید را تشریح نمود و مازیار ناظمی نیز با تاکید بر همکاری و مشارکت بانوان ورزشکار رشته موتورسواری و اتومبیلرانی با سازمانها و ارگانهای گوناگون در حوزه های آموزش حرفه ای و همچنین مهارت های عمومی در راستای کاهش تصادفات و سوانح شهری و جاده‌ای بر افزایش تعاملات فدراسیون با تمامی سازمانها و ارگانها با بهره‌وری از ظرفیت بانوان ورزشکار این رشته، تاکید کرد.

فرهادی زاد نیز ضمن تقدیر و تشکر از عملکرد شایسته فدراسیون در حوزه بانوان، وعده داد که ضمن حضور و بازدید از مجموعه های فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، از تمرینات دختران ورزشکار در رشته موتورسواری و اتومبیلرانی بازدید خواهد کرد.