قهرمان مسابقات اتومبیلرانی درگ ایران: نبود آکادمی در گذشته خلآ بزرگی در فدراسیون ایجاد کرده بود/ برگزاری دوره آموزشی بازتاب خوبی داشت

سامان خنجری: برگزاری دوره های مربیگری درجات مختلف باعث می‌شود علاقه‌مندان با جدیت بیشتری این رشته‌ها را دنبال کنند. 

سامان خنجری قهرمان مسابقات اتومبیلرانی درگ ایران در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درخصوص راه‌اندازی و اقدامات آکادمی فدراسیون اظهار داشت: در چند سال گذشته که آکادمی در فدراسیون وجود نداشت خلآ بزرگی ایجاد شده بود و مشکلاتی را به همراه داشت که دکتر ناظمی بهترین تصمیم را گرفت و آکادمی در فدراسیون دایر شد. با راه‌اندازی آکادمی و حضور خانم جمالی کار به صورت سیستماتیک جلو می‌رود و حالا نوبت به این رسیده که از لحاظ اجرایی نیز آکادمی به صورت قوی کار کند.

وی افزود: از زمانی که آکادمی شروع به کار کرد یک دوره آموزشی برگزار شد که مورد استقبال نیز قرار گرفت و بازتاب بسیار خوبی داشت. این دوره‌ها باید ادامه دادر باشد و بدون وقفه دوره‌های آموزشی برگزار شود. برگزاری دوره های مختلف باعث می‌شود که مربیان و ورزشکاران رشته‌های موتورسواری و اتومبیلرانی به علم روز آشنایی پیدا کنند.

خنجری خاطرنشان کرد: یکی از کارهای خوبی که در فدراسیون و آکادمی شکل گرفت بحث اعطای گواهینامه‌ها بود که تا قبل از این اعطای گواهینامه مرسوم نبود. برگزاری دوره های مربیگری درجات مختلف باعث می‌شود علاقه‌مندان با جدیت بیشتری این رشته‌ها را دنبال کنند. 

قهرمان اتومبیلرانی کشور گفت: با صحبت‌هایی که رییس فدراسیون انجام داد این برنامه‌های مهم در سرفصل کار آکادمی قرار گرفته و امیدوارم به زودی شاهد اتفاقات خوبی باشیم. در رشته درگ نیز ما منتظر اقدامات آکادمی هستیم که با برگزاری دوره‌های آموزشی بتوانیم با رفع محدودیت‌ها به صورت جدی ورزشکاران تمرینات را از سر بگیرند و طبق قوانین جدید تمرینات و مسابقات را برگزار کنیم.