رئیس هیات استان بوشهر: ایجاد زیر ساخت برای احداث پیست و ارتقای سطح دوره های آموزشی در استان از برنامه های هیات در دوره جدید است

مهدی شمسی: ایجاد زیر ساخت برای احداث پیست، برگزاری کلاسهای آموزشی و ارتقای سطح دوره های آموزشی مربیگری و داوری از برنامه هایی است که در ادامه کار هیات در دستور کار قرار خواهد گرفت.

مهدی شمسی رئیس هیات موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر در خصوص برنامه های این هیات در دوره جدید اظهار داشت: ایجاد زیر ساخت برای احداث پیست، برگزاری کلاسهای آموزشی و ارتقای سطح دوره های آموزشی مربیگری و داوری در استان برای ورزشکاران و علاقه مندان این رشته و فعال شدن رشته هایی که در بوشهر پتانسیل بالایی دارد از برنامه هایی است که در ادامه کار هیات در دستور کار قرار خواهد گرفت.
▫️در این بخشها به کمک فدراسیون هم نیاز داریم تا برنامه هایی که در نظر داریم را اجرایی کنیم. از مسئولان فدراسیون برای برگزاری انتخابات هیات استان تشکر می کنم ما در مسیر توسعه و پیشرفت این رشته در کنار فدراسیون هستیم.

▫️شمسی گفت: در استان بوشهر پتانسیل خوبی در رشته های موتورکراس و ریس داریم.
آفرود هم اخیرا فعال شده و رشته RC هم با توجه به حضور علاقه مندانی که در استان داریم در حال فعال شدن است.
▫️وی اظهار داشت: در حال حاضرآمادگی برگزاری مسابقات کشوری را داریم ولی با توجه به شیوع کرونا در کشور فعلا نمی شود مسابقات استانی و کشوری برگزار کرد و تصمیم گیری در این روابطه منوط به مجوز ستاد مبازره با کرونا است.