دیدار رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی با معاون فرهنگی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان

مازیار ناظمی رئیس فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی صبح امروز شنبه ۱۴ فروردین با دکتر احمدی معاون فرهنگی و پژوهشی وزارت ورزش و جوانان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی، در این دیدار در خصوص حفظ و احیای آکادمی بین المللی موتورسواری و اتومبیلرانی در پایتخت و آموزش منظم و متوازن در سراسر کشور صحبت شد که این حمایت ها می‌تواند ارتباط آکادمی را با مجموعه های دانشگاهی را به همراه داشته باشد و در کنار آن کارهای آموزشی و پژوهشی صورت گیرد.

 

دکتر احمدی معاون وزیر ورزش و جوانان در ادامه در خصوص مسائل فرهنگی تاکیدات مهم و جدی داشتند و به موضوع فرهنگ سازی در بخش سوانح جاده ای اشاره کردند و افزودند: در افزایش مهارت‌های رانندگی و تعاملی که می‌توان با شهرداری ها به خصوص شهردار تهران ، سازمان ترافیک و پلیس راهور داشت در این حوزه با استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد که در این حوزه فعال هستند می‌توان کار فرهنگی و بسیار تاثیر گزاری انجام داد.

 

در ادامه به افزایش فرهنگ و استفاده از قهرمانان با اخلاق که اسوه و نمونه هستند در دو بخش مردان و زنان می‌توان آنها را بعنوان راننده های نمونه به مردم معرفی کرد و این مهم می‌تواند ضمن کمک به این حوزه در واقع افزایش فرهنگ پذیری را برای مخاطبان این رشته بالا ببرد.