نایب رییس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی: برای اولین بار یک بانوی ایرانی در مسابقات جهانی موتورکراس شرکت می‌کند/ با ساماندهی کارت‌های مربیگری هزینه هیات‌ها پایین می‌آید

برای اولین بار یک بانوی موتورسوار در رشته کراس به مسابقات جهانی اعزام می‌شود

فیروزه سیدمهدی، نایب رییس بانوان فدراسیون موتورسواری و اتومبیلرانی درگفتگو با روابط عمومی فدراسیون درخصوص صدور کارت‌های مربیگری اظهار داشت: یکی از اتفاقات مهم در این فدراسیون ساماندهی مربیان بود که در مرحله انجام است و برای کسانی که مدارک‌شان کامل است کارت مربیگری صادر می‌شود.
وی گفت: با ساماندهی مربیان و صدور کارت برای آنها هر استان می‌تواند برای آموزش از مربیان خود استان استفاده کند و به نوعی هزینه‌ها نیز کاهش پیدا خواهد کرد.
وی در ادامه افزود: برای اولین بار یک بانوی موتورسوار در رشته کراس به مسابقات جهانی اعزام می‌شود. این مسابقات با عنوان WMX است که جزو بالاترین سطح مسابقات جهانی محسوب می‌شود و بهترین‌های دنیا در رشته موتورکراس حضور دارند.
نایب رییس بانوان فدراسیون موتورسوای و اتومبیل‌رانی خاطرنشان کرد: فهمیه نعمت‌الهی نماینده کشورمان در این مسابقات است که عنوان قهرمانی موتورکراس بانوان کشور را در اختیار دارد. این مسابقات شهریورماه به میزبانی ترکیه برگزار می‌شود.
سیدمهدی ادامه داد: به دلیل شرایط کرونایی در کشور برنامه‌های آموزشی و مسابقات فدراسیون را آنطور که باید نتوانستیم برگزار کنیم ولی امیدواریم با سفید شدن وضعیت بتوانیم تقویم سالیانه فدراسیون را به مرحله اجرا برسانیم. هدف ما این است با برگزاری کلاس‌های مربیگری و صدورت کارت از خود بانوان برای کلاس‌های آموزشی در دو بخش موتور و ماشین استفاده کنیم.
وی همچنین درباره صدور کارت‌های عضویت فدراسیون اظهار داشت: این اتفاق باعث می‌شود بدانیم چه تعداد ورزشکار سازمان یافته در کشور داریم و یکسان‌سازی خواهد شد.
دارندگان این کارت‌ها می‌توانند در مسابقات کشوری حضور پیدا کنند.